וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טיישון תומאס חתם לעונה הבאה

19.7.2017 / 7:25

הפורוורד-סנטר האמריקאי (24, 2.03) הוא הזר הראשון של הסגולים לקראת העונה הבאה, דן שמיר: "שיצליח לפחות כמו דריון אטקינס". במועדון ממשיכים לנהל שיחות עם טו הולוואי

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חולון הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי טיישון תומאס ששיחק בעונה שעברה בליגה האיטלקית הראשונה. תומאס הוא הזר הראשון של הקבוצה לקראת העונה הבאה, כשבמקביל, כפי שפרסמנו בעבר, במועדון עושים מאמצים גדולים להשאיר גם את טו הולוואי לעונה הבאה.

"שמח לצרף את טיישון תומאס שיחליף את דריון אטקינס", אמר מאמן הקבוצה דן שמיר, "טיישון מגיע עם ניסיון של שנתיים באירופה ויש לו את התכונות שאנחנו מחפשים לגבוה שלנו, מאחל לו ולנו הצלחה, שיצליח לפחות כמו דריון".

תומאס (24, 2.03) הוא יליד לאס וגאס ששיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת יוסטון כשבעונתו השלישית קלע 15.4 נקודות והוסיף 8.1 ריבאונדים למשחק. דווקא אז בחר לשבת שנה בחוץ ולהצטרף לאוניברסיטת אוקלהומה לשנתו האחרונה בה רשם 11.6 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט שיחק עם אורלנדו בליגת הקיץ וחתם בקבוצת מידלדויטשר מהליגה הגרמנית הראשונה. הקיץ הצטרף לקרמונה, וירד עם הקבוצה לליגת המשנה כשהוא רושם 9.1 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל הישראלי של דן שמיר לקראת העונה הבאה כמעט וסגור וכולל נכון לעכשיו את הקפטן שלומי הרוש שממשיך לעונה נוספת, הפורוורד גיא פניני שהצטרף ממכבי תל אביב, הגארד הצעיר תמיר בלאט שהגיע מהפועל תל אביב והגארד הוותיק חנן קולמן שהצטרף מהפועל אילת. בחולון ממשיכים לנסות ולמצוא פתרון לעמדות הפנים, כשאם לא יימצא פיתרון, ייתכן שאלכס צ'וברביץ', שכבר קיבל הודעה לחפש קבוצה, יישאר.

טשון תומאס הפועל חולון. GettyImages
ברוך הבא. תומאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully