וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר יעזוב את ברצלונה לטובת פ.ס.ז', "דני אלבס מעורב"

בברזיל מדווח כי כוכב ברצלונה הסכים לתנאים שהציעו לו הצרפתים, שיפעילו את סעיף השחרור שלו מברצלונה העומד על של 222 מיליון יורו. "קאנאל פלוס": המנהל המקצועי חזר מארה"ב לפריס כדי לקדם את העסקה עם הבעלים אל חאליפי, "דני אלבס מעורב"

AP

האם ההעברה הגדולה של הקיץ על סף סיכום? העיתון הברזילאי "אספורטה אינטרטיבו" מדווח היום (שלישי) כי ניימאר הסכים לחוזה שהוצע לו על ידי פ.ס.ז' הצרפתית והקבוצה מפריז תשלם לברצלונה את סעיף השחרור של הקשר העומד על סכום של 222 מיליון יורו. מוקדם יותר דווח באתר "ספורט" הקטלאני כי ניימאר הבהיר לראשי ברצלונה ש"נמאס לו לחסות בצלו של לאו מסי", וכי ברצונו לעזוב מיידית את המועדון.

בברצלונה הכחישו בתוקף את הדיווח בעיתונות המקומית. "200 אחוז שניימאר לא יעזוב הקיץ. פ.ס.ז' בעצמה הכחישה את הדיווחים אז אין סיבה לפגוע ביחסים בין הקבוצות", אמרו בהנהלת ברצלונה על רקע השמועות המתגברות על עזיבתו של ניימאר.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 18.7: פרישיץ' על סף מעבר ליונייטד, ניימאר לפ.ס.ז'?
הכנה: צמד לאובמיאנג, בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:3 את מילאן
מן הקייל אל הכבד: בלוג הקיץ על המעבר של קייל ווקר למנצ'סטר סיטי

לא לשימוש. AP
"נמאס לחסות בצלו של מסי". ניימאר/AP

יש לציין כי ב"ל'אקיפ" טענו הבוקר שפריס סן ז'רמן עדיין כועסת על ניימאר, וזוכרת איך בשנה שעברה היא ניהלה עמו משא ומתן באיביזה, שפרטיו הודלפו ונוצלו אחר כך על ידי אביו של ניימאר (וסוכנו) על מנת לשפר את תנאיו של הברזילאי בחוזה החדש בברצלונה. "לא ניגרר להצגות של ניימאר", אמרו מקורבים לקבוצה לתקשורת הצרפתית.

על פי הדיווח בברזיל, "הפרויקט הגדול של פ.ס.ז' שכנע את ניימאר, שבה הוא יהפוך לכוכב הראשי של הקבוצה, וישתחרר מהצל של ליאו מסי. דבר נוסף ששכנע אותו זה ההגעה של חברו הטוב דני אלבס לעיר האורות".

ובינתיים, ב"קאנאל פלוס" הצרפתי מדווחים שאנטרו הנריקה, המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן ששהה בארה"ב כדי לצפות בתחילת מסע המשחקים של הקבוצה, חזר באופן בהול לפריס כדי להיפגש עם הבעלים נאסר אל חאליפי. לפי הדיווח ראשי המועדון דנו בעסקת ניימאר ובדרכים להוציא אותה לפועל, וש"דני אלבס מעורב במגעים ובניסיונות השכנוע". עוד נטען כי ייתכן שאביו של ניימאר יגיע מחר לפריס.

מנגד, ב"מונדו דפורטיבו" מתעקשים ש"ניימאר לא יעזוב את ברצלונה", ומדווחים ש"אביו של השחקן הודיע לקבוצה שאין לו שום כוונה לעזוב". כמו כן נטען כי בקבוצה לא ראו שום סימן לחוסר שביעות רצון אצל ניימאר ושאין בשורות ברצלונה שום סימני דאגה.

ניימאר בן ה-25 הצטרף לברצלונה בקיץ 2013 מסנטוס הברזילאית והפך לאחד השחקנים המובילים במועדון תוך שהוא מהווה חלק ממשולש התקפי דרום אמריקאי קטלני הכולל גם את ליאו מסי ולואיס סוארס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניימאר, פריס סן ז'רמן.
הדיווחים ברשת משתוללים. ניימאר
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully