וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "אני מחפש אתגר חדש, אין לי מוטיבציה לחזור לישראל"

המאמן סיפר בראיון ל"ספורט אקספרס" הרוסי כי קבע את מרכז חייו באנגליה והוא פנוי להצעות עבודה מעניינות: "את מה שאני רוצה עדיין לא הציעו לי. אני חי בלונדון ומרצה ברחבי העולם"

אברהם גרנט. GettyImages
"היה מעניין לראות כדורגל בעולם השלישי". גרנט/GettyImages

אברהם גרנט העניק ראיון נרחב לעיתון הרוסי "ספורט אקספרס" בו סיפר כי העביר את מרכז חייו לאנגליה ואינו רואה סיבה לחזור בעתיד הקרוב לישראל.

לשאלת הפרשן הבכיר של העיתון איגור רבינר "האם אתה מתגורר דרך קבע באנגליה?" השיב גרנט "כן, משם אני נוסע על מנת לחלוק את הניסיון שלי. יש לי המון עיסוקים במקומות שונים בעולם. אני מייעץ לחברות שונות. אני קורא הרצאות באוניברסיטאות ומרצה על הפן המנטאלי של העיסוק בספורט. ההרצאות לא עוסקות רק בכדורגל, הנושאים האלו אקטואליים מאוד בעולם העסקי".

גרנט שהגיע לרוסיה על מנת לצפות במשחק הסופר קאפ (ספרטק ניצחה בדרבי המוסקבאי את לוקומוטיב 1:2) שפתח רשמית את עונת הכדורגל במדינה נשאל האם בכוונתו לחזור לישראל ועל כך השיב: "לא. זו מדינה נפלאה שבה חייתי חלק גדול מהחיים שלי. אני אוהב אותה, עבדתי במועדונים וגם בנבחרת שאיתה לא הפסדתי אף משחק במוקדמות אליפות אירופה. אבל עכשיו אין לי מוטיבציה לעבוד שם, אני רוצה לעבוד בחו"ל".

גרנט נתבקש לסכם את התקופה שלו בנבחרת גאנה אותה עזב לאחרונה ואמר: "זה היה ניסיון מאוד מעניין. היה מעניין לראות מקרוב התפתחות של כדורגל במדינות עולם שלישי. רכשתי שם ידע רב. האם אני מחפש עכשיו עבודה חדשה? כן. יש לי מספק הצעות אבל לא כאלו שמספקות אותי. את מה שאני רוצה בינתיים לא הציעו לי. אני אחכה. בכל הקריירה שלי אני מחפש אתגרים רציניים. מחכה למשהו דומה בעבודה הבאה שלי. ייתכן מאוד שמדובר בנבחרת שאותה צריך לשדרג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully