וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,356 קבוצות נרשמו באיגוד הכדורסל: "גאים על הנתון הזה"

מדובר בגידול של 14 אחוזים לעומת הקבוצות שנרשמו אשתקד. זו השנה השלישית ברציפות בה מספר הקבוצות גדל ב-10 אחוזים או יותר. הגידול ברישום של קבוצות נשים גבוה עוד יותר: "הענף נמצא בגידול מתמיד"

כדור כדורסל. ברני ארדוב
כדור כדורסל/ברני ארדוב

עם סיום מועד ההרשמות לקבוצות לעונת המשחקים 18\2017 נרשמו 2,356 קבוצות באיגוד הכדורסל לעומת 2,054 בעונה שעברה, מה שמהווה גידול של כ-14 אחוזים. זו השנה השלישית ברציפות שמספר הקבוצות גדל בסדר גודל שעולה על 10 אחוזים.

הקבוצות שנרשמו יחולקו לכ-220 ליגות בכל רחבי הארץ ובכל הגילאים, כך שמדי שבוע במהלך העונה יתקיימו יותר מאלף משחקים.

מתוך כל הקבוצות שנרשמו 487 מהן הן של נשים, נערות וילדות, כך שבאיגוד הכדורסל כל קבוצה חמישית (20 אחוזים) הינה של נשים, נערות או בנות. הגידול במספר קבוצות הנשים משמעותי אף יותר מזה של הבנים ומגיע לכ-25 אחוזים, כשבעונה שעברה היו 365 קבוצות.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "אנו גאים על הנתון הזה אבל לא מופתעים כלל. הענף נמצא בגידול מתמיד וזו תוצאה של עבודה מאומצת לפני הכל של האגודות וגם של האיגוד שנותן שרות לכל הקבוצות האלו ומנסה לסייע ככל הניתן. נמשיך לעשות הכל לקידום הענף ולהביא אותו לעוד ועוד מקומות בארץ, כשבימים אלו אנו נמצאים במהלך משמעותי מאוד של פרויקט הנגב במטרה להגדיל משמעותית באזור זה את מספר העוסקים בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully