וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: בן אלטיט חתם לעונה אחת

17.7.2017 / 15:56

הסנטר הישראלי הצעיר (24, 2.08) הוא שחקן הרכש השני של אריאל בית הלחמי הקיץ, אחרי דיאנג'לו הריסון: "כשאריאל התקשר לא היססתי לרגע. יודע שזה מקום שמתאים לי מבחינת השיטה"

שחקן מכבי אשדוד בן אלטיט. יוסי ציפקיס
"מתרגש". בן אלטיט/יוסי ציפקיס

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (שני) על החתמתו של הסנטר הישראלי הצעיר בן אלטיט לעונה הבאה. אלטיט סיכם את תנאיו בקבוצה כבר בשבוע שעבר, והיום חתם באופן רשמי בקבוצה של אריאל בית הלחמי. "האמת שזה היה באוויר, כבר לפני שנתיים זה היה ממש קרוב, תמיד שמעתי משחקנים ששיחקו בגלבוע רק דברים טובים, שזה מקום שקט, חממה לגידול שחקנים שרק מתעסקים בו בכדורסל וזה מאוד קרץ לי לבוא כי זה מאוד מתאים לאופי שלי", אמר אלטיט לאחר החתימה במועדון, "כשאריאל בית הלחמי התקשר אלי לא היססתי לרגע, אני חושב שזהו אחד הקיצים היחידים שלא הייתה לי התלבטות בכלל, אני מתרגש ומחכה כבר לאימונים, אני יודע שזה מקום שמתאים לי מבחינת השיטה, הריצה, ההתלהבות, הלחימה זהו הסגנון שאני אוהב לשחק. וגם המסירות הידועה של האוהדים של הקבוצה. מאחל לנו הצלחה ואדום עולה".

אלטיט (24, 2.08) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב לפני שיצא לשנה אחת למכללות לאוניברסיטת בראיינט. הוא חזר לישראל בעונת 2012/13 וחתם בבני הרצליה אך לא פרץ. לאחר מכן חזר למכבי תל אביב ובמשך שנתיים מיעט לשחק. בעונת 2015/16 קיבל קצת יותר הזדמנויות במכבי קרית גת ורשם 4.2 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק והעונה השתפר תחת מאיר טפירו במכבי אשדוד/באר טוביה עם 6.2 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק.

הסגל של גלבוע/גליל כולל נכון לעכשיו את הקפטן חואקין שוכמן, יחזקאל סקוורר, טל קרפלס, אלטיט והזר דיאנג'לו הריסון שחתם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully