וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה מנסה לגייס ספונסר משמעותי לטובת ליגת העל

17.7.2017 / 19:04

יו"ר המנהלת, אורן חסון, חשף בישיבת דירקטוריון שהמנהלת מחפשת ספונסר חדש. ניקולס לב בן ה-43 אושר באופן רשמי למנכ"ל המנהלת: "האהבה לכדורגל נטועה בי עוד מלידה"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה שנערכה היום (שני) אחר הצהריים, חשף יושב ראש מנהלת הליגה, אורן חסון, את הכוונה של המנהלת לגייס ספונסר משמעותי לטובת ליגת העל, אשר יקח חסות על הליגה בעונה הקרובה בתמורה לסכום כסף גבוה. בישיבה הבהיר חסון כי בשיחות שעתידות להתקיים עם גופים שונים שיביעו עניין באימוץ ליגת העל, תבקש המנהלת בין שבעה לשמונה מיליון שקלים עבור אימוץ הליגה. כזכור, עד כה מי שנתן חסות היה הטוטו, כשהתמחור היה כשבעה מיליון שקלים לעונה. המיתוג הוצא הקיץ במטרה שמנהלת הליגה תצליח לגייס ספונסר חדש שיתן, כאמור, את הסכום הגבוה לטובת הקבוצות.

בישיבת הדירקטוריון היום הבהיר חסון כי הכיוון הראשוני יהיה לנסות ולגייס ספונסר המתמחה בתחום הדיגיטל, וכזה שיוכל גם להנות מהכמות הגדולה של אוהדי הכדורגל אשר מחוברים לדף הפייסבוק של מנהלת הליגה. זו תהיה העדיפות הראשונה, ולאחר מכן ילכו במנהלת לכיוון של חברות המתמחות במוצרי צריכה.

עוד בנושא:

חשש בבני יהודה: ברק אברמוב עשוי למכור את המועדון
במקום הפועל תל אביב: מכבי פתח תקוה נכנסה למועדון "שש הגדולות"
משה מישאלוב נגד הפועל עכו: "שיא הביזיון, זלזול שלא היה כמותו"

מנכ"ל מנהלת הליגה הנכנס ניקולס לב. צילום: יונתן בלום, מערכת וואלה! NEWS
"שמח שניתנה לי ההזדמנות". ניקולס לב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יונתן בלום

ניקולס לב (43) אושר היום באופן רשמי למנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל. לב משמש כיום כמנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בחברת צ'ק פויט, ולפני כן כיהן במספר תפקידים ניהוליים בכירים. מינויו של לב כפוף לאישור ועדת כשירות בראשות שופט בדימוס, והוא ייכנס לתפקידו לקראת פתיחת עונת המשחקים הקרובה. לב אמר לאחר ההודעה: "אני מבקש להודות ליו"ר המנהלת ולחברי הדירקטוריון על האמון והבחירה בי לתפקיד המנכ"ל. כמי שנולד בארגנטינה, האהבה לכדורגל נטועה בי עוד מלידה. לאחר קריירה עשירה בתפקידי ניהול בתעשיות ההי-טק והפיננסים, אני שמח שניתנה לי ההזדמנות למזג בין התשוקה הגדולה שלי לניסיון העסקי ולמנף אותם לקידום הכדורגל המקצועני בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully