וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אור סולומון חתם לעונה הבאה

17.7.2017 / 10:28

הפורוורד (24, 2.02) ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית גת יקווה לשוב לליגת העל עם הקבוצה של יניב בורגר, שצירפה עד כה את כהן סבן, גרשון ו-וורן. זאת תהיה התחנה החמישית בקריירה שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וולקאם. סולומון/מערכת וואלה, צילום מסך

הפועל באר שבע/בני שמעון, מי שסיימה את העונה שעברה כסגנית אלופת הליגה הלאומית, ביצעה היום (שני) החתמה משמעותית לקראת העונה הבאה כשצירפה את הפורוורד אור סולומון ששיחק בעונה שעברה בשורות מכבי קרית גת. בבאר שבע מקווים שבעזרת הגעתו של סולומון, ושחקני החיזוק הנוספים שהגיעו למועדון מתחילת עונת המלפפונים יוכלו להתקדם שלב נוסף ולעלות ליגה.

סולומון (24, 2.02) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ואף עלה לבוגרים כשהוא מקבל זימון רשמי לנבחרת ישראל הבוגרת במדיה. בעונת 2014/15 עזב את ראשון לציון ועבר לעירוני נס ציונה, אך לא פרץ והמשיך בנדודיו כשחתם במכבי אשדוד/באר טוביה תחת צביקה שרף. העונה הגיע למכבי קרית גת, אך לא זכה לדקות משחק רבות מדי, כשהקבוצה יורדת לליגת המשנה בסיום העונה.

הסגל של יניב בורגר, שממשיך גם בעונה הקרובה בבאר שבע, כולל נכון לעכשיו את שחקני הרכש סולומון, עדי כהן סבן, עמית גרשון וסטורם וורן, השחקן הזר המצטיין בעונה שעברה בליגה הלאומית, לצד אנטוני פישר, אוהד כהן ובן אייזנהארט שממשיכים עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully