וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אלכס יאנג חתם

17.7.2017 / 11:45

הקבוצה הודיעה על החתמתו של הגארד/פורוורד ששיחק לפני שתי עונות בגלבוע/גליל ורשם ממוצעים של 15.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק. היו"ר אלפסי: "הוא סקורר אמיתי ואיכותי בכל המובנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב בישראל. אלכס יאנג/מערכת וואלה!, צילום מסך

עירוני נהריה מתחזקת: הקבוצה הודיעה על החתמתו של אלכס יאנג, הגארד/פורוורד ששיחק בשתי העונות האחרונות במדי ריימס בליגה הצרפתית הראשונה. יאנג נחשב לסקורר ומשחק במספר עמדות. יאנג מצטרף לדנזל ליוינגסטון ויהונתן שולדבראנד בסגל של אריק אלפסי. בקבוצה מחכים לתשובה מצד יפתח זיו וצפויים לשמור על הסנטר איגור נסטרנקו.

יאנג (28, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת פרדו שבאינדיאנה משנת 2012 כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 20.4 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שהרשים בליגת הקיץ בשנת 2012 במדי סקרמנטו הגיע דווקא לקאפו ד'אורלנדו מהליגה השנייה באיטליה והרשים גם שם. בהמשך הוא חתם בסיגמה ברצלונה, גם כן מהליגה השנייה באיטליה, ורשם 19.6 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2014/15 הצטרף לגלבוע/גליל ורשם במדיה 15.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק, אך הקבוצה ירדה לליגת המשנה. בשנתיים האחרונות שיחק בליגה הצרפתית הראשונה במדי ריימס.

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי אמר על השחקן: "אנו שמחים על החתמתו של אלכס יאנג, סקורר ואיכותי בכל המובנים. התרשמנו ממנו מאוד, הן מאישיותו והן מיכולותיו.
כמו כן, הקבוצה נמצאת בתהליך של בניה ארוך בכדי להעמיד קבוצה טובה ואטרקטיבית, שתתמודד בצמרת הליגה כמו בעונה החולפת, ואף יותר מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully