וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מילאן הציעה לריאל מדריד 70 מיליון יורו עבור אלברו מוראטה

הרוסונרי לא עוצרים: אחרי שרכשו את בונוצ'י, ב"גאזטה" מדווחים שהקבוצה הולכת בכל הכוח על החלוץ המצוין של הבלאנקוס ומציעים לו שכר של 10 מיליון יורו לשנתיים. גם רנאטו סאנצ'ס עשוי להצטרף

שחקן ריאל מדריד אלברו מוראטה חוגג. רויטרס
יצטרף לפרויקט של מילאן? מוראטה/רויטרס

אחרי כמה שנים קשות ומאכזבות מאוד במונחים שלה, מילאן שוברת את השוק הקיץ ואחרי ההחתמה המסעירה של לאונרדו בונוצ'י בלמה של יובנטוס, המטרה הבאה של הקבוצה היא החתמת חלוץ בעל שיעור קומה. אחרי הדיווחים על כך שהרוסונרי מעוניינים באנדראה בלוטי, ב"גאזטה" מפרסמים היום שמילאן הולכת בכל הכוח על אלברו מוראטה, עוד אקס מוצלח של יובנטוס.

לפי הדיווח מילאן על סף עסקה עם ריאל מדריד שלפי המתווה שלה היא תשלם לא פחות מ-70 מיליון יורו עבור החלוץ שיחתום על חוזה לשנתיים תמורת שכר עתק של כ-10 מיליון יורו לעונה. אחרי שמיעט לשחק בעונה שעברה בריאל מדריד, מוראטה הפך לאחד השחקנים המבוקשים בשוק ההעברות הנוכחי. מוראטה כבש 15 שערי ליגה במדי הבלאנקוס אשתקד למרות שהוא פתח רק 14 פעמים בהרכב. ביובנטוס הוא כבש שבעה שערים, אך היה חתום על שער החוץ בברנבאו מול ריאל מדריד שהעלה את קבוצתו לגמר ליגת האלופות מול ברצלונה.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
רק תהיה בריא. גארת' בייל/רויטרס

אבל מילאן לא לבד במאבק על מוראטה, בו מעוניינת מאוד גם צ'לסי. על פי הדיווח ב"גאזטה" הבלוז מציעים למוראטה שכר נמוך יותר של תשעה מיליון יורו לעונה והרוסונרי נחושים יותר להחתים את השחקן שהציג יכולת טובה מאוד במדי יובנטוס לפני שתי עונות. מלבד בונוצ'י, מילאן כבר החתימה הקיץ את אנדרה סילבה חלוצה של פורטו תמורת 22 מיליון יורו. כדי להשלים את הפאזל הקבוצה מעוניינת להתחזק בקשר נוסף והשם החם במועדון הוא רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי הצעיר של באיירן מינכן שעשוי להגיע בהשאלה בשנתיים ולהיות חלק מקבוצת החלומות שנבנית במילאנו.

בתוך כך, גארת' בייל ערך ראיון לקראת העונה הקרובה והתייחס למכת הפציעות שפקדה אותו אשתקד: "בשנה שעברה סבלתי מכאבים בקרסול והיה לי קשה להיכנס לכושר, ניסיתי בכוח לשחק כדי לעזור לקבוצה, כשחזרתי הייתי רק בחמישים אחוז כשירות, אבל השנה הכאבים עברו, הקרסול חזק ואני מוכן. חתמתי על חוזה ארוך במדריד ואני שמח להיות פה. עזיבה? טבעי שיהיו עליי שמועות באנגליה, אבל לא קראתי אף אחת מהן". על מאבקי ההרכב בריאל: "כולנו משחקים חזק, כולנו נאבקים על מקום בהרכב, זידאן מנסה לעשות רוטציות ולתת הזדמנות לכולם, הרוטציה העניקה לנו טריות ורעננות בסיום, אבל הכי חשוב שננצח ונזכה בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully