וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.7: "פריצת דרך" בעסקת פרישיץ', אברטון ממשיכה להתחמש

יונייטד תשלם 48 מיליון ליש"ט לאינטר על הקרואטי, הטופיז צירפו את קוקו מרטינה בהעברה חופשית. מילאן רוצה את מוראטה מריאל מדריד, לוקאס לייבה חותם בלאציו, צ'לסי רוצה את אגוארו

אתר רשמי

העברות

* סרחיו רומרו חתם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד, שישאיר אותו במועדון עד 2021, שנה מעבר לחוזה הקודם שלו.

* הקשר האנגלי ג'ורג' דובסון עזב את ווסטהאם וחתם לשנתיים בספרטה רוטרדם ההולנדית.

* סיבאספור הציגה את הבלם הרוסי ויטלי דיאקוב, שהגיע אליה בהעברה חופשית מדינמו מוסקבה. דיאקוב בן ה-28 חתם לשנתיים בקבוצה הטורקית.

* קבוצתו של טאלב טואטחה, איינטרכט פרנקפורט, החתימה את יטרו וילמס, מגן שמאלי הולנדי מ-PSV איינדהובן, שצפוי להתחרות על העמדה עם שחקן נבחרת ישראל.

* שוער נבחרת אנגליה לשעבר, פול רובינסון (37), הודיע על פרישה. רובינסון שיחק בלידס, טוטהאם, בלקבורן וברנלי, ורשם 41 הופעות במדי נבחרת שלושת האריות.

* גלאטסראיי החתימה את המגן הברזילאי מריאנו מסביליה בתמורה ל-5 מיליון יורו.

* הקיץ העמוס של אברטון נמשך: הטופיז הודיעו על החתמתו של המגן קוקו מרטינה, שסיים את חוזהו בסאות'המפטון והגיע בהעברה חופשית. שחקן נבחרת קורסאו יתאחד עם רונלד קומאן, שאימן אותו עונה אחת אצל הקדושים.

שמועות

* באנגליה טוענים: מנצ'סטר יונייטד קרובה מאוד להחתמת איבן פרישיץ', וההודעה עשויה לצאת ביומיים הקרובים, אחרי שנעשתה פריצת דרך במשא ומתן עם אינטר. יונייטד תשלם 48 מיליון ליש"ט לאינטר על הקרואטי בן ה-28.

* דיווח ב"סאן": צ'לסי רוצה להחתים את חלוצה של מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו.

* סוונסי הציעה ללאס פלמאס 25 מיליון יורו על ג'ונתן ויירה, הקשר בן ה-27. לאס פלמאס דורשת 30 מיליון, הסכום המלא שבסעיף השחרור שלו. סוונסי כבר החתימה את רוקה מסה מלאס פלמאס לפני מספר ימים ב-12.4 מיליון יורו.

* ולנסיה סיכמה עם אינטר על שאילת הקשר ג'ופרה קונדוגביה, הצרפתי בן ה-24, שלפני שנתיים הגיע לאינטר ממונאקו תמורת 31 מיליון יורו. ולנסיה שחררה בפגרה את השוער דייגו אלבס ואת מתיו ריאן ואנזו פרס.

* אחרי שמנצ'סטר סיטי רכשה מווסקו דה גמה את דוגלאס לואיז, הקשר הברזילאי בן ה-19, תמורת 12 מיליון ליש"ט, בספרד מדווחים שהוא יושאל לג'ירונה, העולה החדשה לליגה הספרדית.

* סוף עידן בליברפול: לוקאס לייבה עוזב את הקבוצה אחרי עשור לאחר שהסכימה להצעת לאציו עבורו בסך 5 מיליון ליש"ט. הקשר כבר נחת באיטליה כדי להשלים את המעבר, והוא יחליף את לוקאס ביגליה, שעזב למילאן.

* מילאן לא עוצרת: על פי 'סקיי' הרוסונרי פתחו בשיחות עם באיירן מינכן לגבי מעבר אפשרי של רנאטו סאנצ'ס. כרגע מדובר על השאלה לעונה אחת, עם אופצית רכישה בסך 40 מיליון יורו בסופה.

* זאת ועוד: ב"גאזטה" מדווחים שמילאן קרובה להחתים את אלברו מוראטה, חלוצה של ריאל מדריד. על פי הדיווח הרוסונרי מציעים לבלאנקוס 70 מיליון יורו עבור השחקן ומשכורת של 10 מיליון יורו לעונה.

* צ'לסי נחושה לרכוש את פייר אמריק אובמיאנג מדורטמונד, שדורשת תמורתו 70 מיליון יורו. הגרמנים רוצים להכריע את עתידו של החלוץ לפני ה-24 ביולי, אז הם ייצאו למחנה אימונים בשוויץ.

שחקן לאציו לוקאס לייבה. טוויטר, צילום מסך
תם עידן. לוקאס לייבה עם צעיף של לאציו/צילום מסך, טוויטר

* גארת' בייל בראיון: "בשנה שעברה סבלתי מכאבים בקרסול והיה לי קשה להיכנס לכושר, ניסיתי בכוח לשחק כדי לעזור לקבוצה, כשחזרתי הייתי רק בחמישי אחוז כשירות, אבל השנה הכאבים עברו, הקרסול חזק ואני מוכן. חתמתי על חוזה ארוך במדריד ואני שמח להיות פה. עזיבה? טבעי שיהיו עליי שמועות באנגליה, אבל לא קראתי אף אחת מהן". על מאבקי ההרכב בריאל: "כולנו משחקים חזק, כולנו נאבקים על מקום בהרכב, זידאן מנסה לעשות רוטציות ולתת הזדמנות לכולם, הרוטציה העניקה לנו טריות ורעננות בסיום, אבל הכי חשוב שננצח ונזכה בתארים".

* בברזיל טוענים: אחרי שמגן ריאל מדריד דנילו כבר נתן אישור לאנטוניו קונטה שהוא רוצה לעבור לצ'לסי, הוא סיכם את תנאיו בשורות אלופת אנגליה, אך טרם הושג סיכום עם ריאל, שדורשת 30 מיליון יורו. גם מנצ'סטר סיטי בתמונה.

* "מונדו דפורטיבו" מנתח את סיכויי ברצלונה להחתים את מרקו וראטי: אחרי שאתמול דווח כי בארסה תכלול בעסקה את איוון ראקיטיץ' (פלוס 70 מיליון יורו), כעת ההערכה כי גם אנדרה גומש עשוי להיכלל בעסקה, שבבארסה בונים על ההערכה של מאמן פ.ס.ז' יונאי אמרי לפורטוגלי בן ה-24. גם פאוליניו הברזילאי עדיין עשוי להצטרף, כש"ספורט" מדווח על "הצעה אחרונה לסינים, בין 30 ל-40 מיליון יורו, בברצלונה קולטים שאין אלטרנטיבות אחרות ומאמינים שהוא יגיע".

* באיטליה טוענים שריאד מחרז סיכם את תנאיו ברומא, וכעת ממתין לסיכום דמי ההעברה שישלמו הג'לארוסי ללסטר סיטי.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס וארסנל סיכמו על מעברו של ווצ'ך שצ'סני לאלופת איטליה תמורת 9 מיליון יורו. שצ'ני הרשים בשתיים האחרונות כמושאל ברומא, ויישאר באיטליה.

* ממאדו סאקו ולזאר מרקוביץ' צפויים לעזוב את ליברפול בתקופה הקרובה, לאחר שלא נכללו בין 25 השחקנים שזומנו לסגל, לקראת המסע של הקבוצה להונג קונג.

* ג'ו הארט צפוי בשעות הקרובות לעבור את הבדיקות הרפואיות בווסטהאם, ולהצטרף לפטישים. הוא כבר כתב באינסטגרם: "בדרך להרפתקה הבאה".

* ליברפול צפויה לשגר השבוע הצעה חדשה לר.ב. לייפציג עבור נאבי קייטה, לאחר שהגרמנים כבר דחו את ההצעה הקודמת בסך 57 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully