וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ג'ונסון ביקש לעבור בית כלא בגלל מזימה לשסף את גרונו

הכדורגלן הכלוא חושש לחייו אחרי שאסיר אחר באגף עברייני המין הזהיר אותו: "חברי כנופייה הכינו סכין מאולתרת כדי לרצוח אותך". גורם בסביבתו אמר ל"הסאן": "הוא נואש לעבור כלא"

שחקן סנדרלנד, אדם ג'ונסון, מגיע לפתיחת משפטו. GettyImages
מסתבך. ג'ונסון/GettyImages

הכדורגלן הכלוא, אדם ג'ונסון, ביקש לעבור בית סוהר בגלל איומים על חייו. ג'ונסון הורשע במגע מיני עם קטינה בת 15 במרץ 2016 ונשלח לשש שנות מאסר. בשל היותו כדורגלן מפורסם ששיחק בנבחרת אנגליה וזכה בתארים עם מנצ'סטר סיטי, חייו מאחורי הסורגים - באגף עברייני המין בכלא מורלנד - יחסית מסוקרים.

הסיפור הנוכחי הוא על אסיר אחר שניגש לג'ונסון ונתן לו טיפ: חברי כנופייה בבית הכלא מורלנד בו שוהה ג'ונסון, מתכננים לרצוח אותו באמצעות סכין מאולתרת. ג'ונסון בן ה-29 כבר בילה בבידוד מוקדם יותר השנה, כדי להגן על שלומו - זאת אחרי שפורסם וידאו שלו בו הוא אומר לכמה אסירים אחרים ש"אם כבר קיבלתי מאסר של שש שנים, חבל שלא ז***תי אותה".

גורם שמקורב לכדורגלן אמר ל"הסאן": "הבחור השני עשה לו טובה כשהוא הזהיר אותו שהוא בסכנה, אבל עכשיו ג'ונסון נותר לבדו עם החשש לחייו. הוא אמר למשפחתו וחבריו שהוא מפחד ורוצה לעבור לבית כלא אחר. הוא לא יודע אם ומתי התקיפה שלו תגיע, אבל נאמר לו שיש תכנית לשסף את גרונו. הוא נואש לעבור למתקן כליאה אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully