וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: קנדה ניצחה את ארצות הברית וזכתה בטורניר ההוקי קרח

הקנדים חגגו עם 2:7 בארנה בירושלים, שם הוקם משטח קרח מיוחד לאירוע, וזכו בטורניר בפעם השנייה ברציפות. קורי קאלק נבחר ל-MVP של משחק הגמר. בראשון: המשחקים האחרונים של המכביה

נבחרות קנדה וארצות הברית בהוקי קרח למכביה. עמית שיסל, המכביה,
30 מעלות בחוץ, אפס בפנים. גמר ההוקי קרח/עמית שיסל, המכביה

הארנה בירושלים אירחה הערב (שבת) את גמר טורניר ההוקי קרח של המכביה ה-20. באולם הוקם משטח קרח מיוחד לכבוד האירוע, ולמרות שבחוץ נרשמו 30 מעלות, בתוך הארנה הטמפרטורה סבבה סביב האפס, ועל המשטח עצמו נמדדו מינוס 12 מעלות. מחר ייערכו המשחקים האחרונים במסגרת המכביה ה-20.

אל הגמר הגיעו הנבחרות של קנדה ושל ארצות הברית, ובתום קרב מותח ניצחו הקנדים 2:7, וזכו בטורניר בפעם השנייה ברציפות. שתי הנבחרות הגיעו לגמר אחרי שהתמודדו בבית מוקדם עם רוסיה, ישראל וגרמניה. הטורניר התקיים הודות לתמיכה של בעלי קבוצות ב-NHL, בהם ג'ו כהן, הבעלים של ל.א קינגס, סקוט מלקין של ניו יורק איילנדרס, ובריאן רוברטס מפילדלפיה פליירס, שגם היו אורחי הכבוד בגמר הגדול.

בסיום - לאחר שירת התקווה, וציון האירוע ההיסטורי בירושלים, נערך טקס הענקת המדליות והמצטיינים. יו"ר המכביה אמיר פלד העניק את התשורות לקורי קאלק שנבחר ל-MVP של משחק הגמר. ג'וזף שכטר נבחר לשחקן המצטיין בארה"ב.

בין המשחקים שיתקיימו מחר:

גמר כדורגל נשים: ישראל - ארצות הברית
גמר כדורגל גברים: ארצות הברית - בריטניה
גמר כדורגל ותיקים: ישראל - ארגנטינה
גמר כדורסל נשים: ישראל - ארצות הברית
גמר כדורסל גברים: ארצות הברית - צרפת

  • עוד באותו נושא:
  • מכביה 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully