וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:0 לבירמינגהאם, בני סכנין הפסידה 2:0 לא.א.ק אתונה

15.7.2017 / 19:50

הקבוצה של חיים סילבס נוצחה על ידי היריבה מאנגליה במשחק הראשון במחנה האימונים באוסטריה, זו של ז'אירו סווירסקי הפסידה באותה תוצאה בפולין לקבוצה שתשחק במוקדמות ליגת האלופות

קובי אליהו

בווידאו: עירוני קרית שמונה לפני היציאה למחנה האימונים

עירוני קרית שמונה קיימה הערב (שבת) את משחק ההכנה הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים שלב באוסטריה, בו הפסידה 2:0 לבירמינגהאם מליגת המשנה האנגלית, אותה מאמן הארי רדנאפ. המשחק הבא יהיה ביום שלישי (קבוצה מהליגה השנייה בהונגריה) ומשחק האימון האחרון יתקיים בשבת הבאה מול יריבה סלובנית.

עוד בנושא:

אחמד עאבד: "לצערי בכדורגל שלנו מסתכלים רק על סטטיסטיקה"
עירוני קרית שמונה יצאה למחנה האימונים, חיים סילבס: "מודע לציפיות ממני"
גרגור בריינבורג הגיע לצורך משא ומתן, דידייה ברוסו עשוי לקבל הודעת שחרור

איתמר ניצן שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
המשחק הבא ביום שלישי. איתמר ניצן/ברני ארדוב

שחקניו של חיים סילבס הגיעו למצב ראשון בדקה השביעית עם בעיטה החוצה של שובל גוזלן, אך בדקה ה-18 נקלעו לפיגור בעקבות שער של הקונגולזי ז'אק מאגומה. נייג'ל האסלביינק הדביק כדור לקורה בחלוף שלוש דקות ושלומי אזולאי סחט הצלה יפה מתומאס קושצ'אק הפולני בדקה ה-33, כשקרית שמונה לא הצליחה לנצל את ההזדמנויות שלה כדי להשוות. שתי הקבוצות ערכו חילופים רבים לאחר ההפסקה, ובדקה ה-60 הסיט קלייטון דונלדסון בעקב לעבר הטורקי קרים פריי שנעזר ברגל של שחקן הגנה כדי לקבוע 0:2 לזכות בירמינגהאם. באופן די לא שגרתי במשחקי אימון, כרטיס אדום נשלף בתוספת הזמן לעבר דונלדסון.

הרכב עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, קרלוס קוויאר, מילוש ראדיבוייביץ', עדן שמיר, דידייה ברוסו, אחמד עאבד, נייג'ל האסלביינק, שלומי אזולאי, שובל גוזלן.

שחקני בני סכנין ג'ונתן לוקה, לוקאס גאושו. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
פתחו יחד בהרכב סכנין. ג'ונתן לוקה עם לוקאס גאושו/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

בני סכנין הפסידה 2:0 לא.א.ק אתונה היוונית, במשחק הכנה שנערך בקיילצה, פולין. הקבוצה של ז'אירו סווירסקי לא יכלה ליריבה שתארח בעוד שבוע וחצי את צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. צמד הברזילאים ג'ונתן לוקה ולוקאס גאושו פתחו בהרכב, כשהחלוץ גם הכעיס את היוונים עם פגיעה בקונסטנטינוס גלאנופולוס. לזארוס כריסטודולופולוס נגח את הראשון בדקה הרביעית וגלאנופולוס הכפיל בדקה ה-14.

הרכב בני סכנין: מתן עמבר, עלי עוסמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, חאלד חלאיילה, תאמבי סגס, ג'ונתן לוקה, פיראס מוגרבי, ישראל זגורי, לוקאס גאושו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully