וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בריינבורג המריא להולנד, יחליט בקרוב אם לחתום

14.7.2017 / 13:41

הקשר עבר בדיקות רפואיות, אולם נותרו פערים קטנים בינו לבין הקבוצה מהצפון והוא צפוי להחליט בקרוב אם להיענות להצעה. אחמד עאבד: "לצערי בכדורגל שלנו מסתכלים רק על סטטיסטיקה"

קובי אליהו

מאמן חדש, זרים חדשים, מושאלים שחזרו. עירוני קרית שמונה המריאה למחנה האימון כקבוצה כמעט חדשה לחלוטין, אבל אחמד עאבד עדיין שם. החלוץ שבמשך לא מעט שנים קיווה להתקדם ונתקל בקשיים, דווקא קיבל בחודשים האחרונים את ברכת הדרך, אבל שוב נשאר. בשיחה עם וואלה! ספורט הוא דיבר על החודשים האחרונים ועל התחושות לקראת עונת 2017/18: "כל מה מה שקרה בקיץ הזה כבר מאחורי. בכל שנה זה קורה לי ובסוף אני נשאר פה. אני מקווה לעשות עונה טובה ושנחזור לצמרת ונעשה משהו טוב".

עוד בנושא:

לאנדרו ריביירו חתם במכבי נתניה
מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן ממתין להחלטה בנוגע לעוזרו
קאיו מתקרב למכבי חיפה

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שם את אירועי הקיץ מאחור. עאבד/אדריאן הרבשטיין

למה זה קורה לך, אתה לא מיוחצן מספיק?

"אני מקווה לעשות רק דברים שתלויים בי. מה שלא תלוי בי – אני לא מתעסק בו יותר מדי. אני מקווה לעשות עונה טובה ולעשות את העבודה שלי ואז אם קבוצה תרצה אותי, אז שתבוא. אני רוצה לעבוד כדי להיכנס מהדלת הראשית. אני אעבוד קשה כדי לעזור לקרית שמונה וכדי להיכנס לבמה המרכזית מהדלת הראשית ולא בעזרת מישהו כזה או אחר".

בכל עונה יש סוג של ציפייה שהפעם "תתפוצץ". מה יספק אותך העונה?

"המטרה שלי להשיג כמה שיותר שערים ובישולים העונה. לצערי בכדורגל שלנו מסתכלים רק על סטטיסטיקה ורק על שערים, ואפילו על בישולים לא מסתכלים כל כך. בשוק מסתכלים רק על מי נותן גולים. אעבוד כדי לעשות מספרים וגם מקצועית וחברתית".

אתה מרגיש סוג של אחריות אחרת כשחקן ותיק?

"אני הכי ותיק בקבוצה וזו הרבה אחריות. אני הקפטן ומכיר את המועדון הכי טוב. אעזור לחדשים ולזרים כי רק ככה נהיה קבוצה חזקה. נתחבר במחנה האימונים ונעשה הרבה ערבי גיבוש".

איך הקבוצה שנבנתה העונה נראית עד עכשיו?

"בונים פה העונה משהו טוב וקבוצה חזקה. עכשיו המטרה היא להתחבר מקצועית, אבל גם חברתית במחנה האימונים".

תהיו בפלייאוף העליון?

" אני בטוח שכן".

עוד באותו נושא

עירוני קרית שמונה המריאה למחנה אימון

לכתבה המלאה
גרגור בריינבורג בנמל התעופה. מגד גוזני
יחזור לישראל? בריינבורג/מגד גוזני

מי שלא יהיה במחנה האימונים, לפחות לא בתחילתו, הוא גרגור בריינבורג שעבר בדיקות רפואיות ובימים הקרובים יתברר סופית אם יחתום בעירוני קרית שמונה. בריינבורג שהה בישראל בימים האחרונים כדי לנסות לגשר על הפערים ולמרות שישנה התקרבות בין הצדדים, החוזה עדיין לא נחתם החוזה ובימים הקרובים הקשר יחזיר תשובה סופית.

קרית שמונה ניצלה את השהות של השחקן בארץ כדי לערוך לו בדיקות רפואיות, אותן עבר בהצלחה. אם יסכים להצעת המועדון יחתום מיידית. היום (שישי) חזר בריינבורג להולנד וימסור לכל המאוחר בתחילת שבוע הבא את החלטתו. במקביל, בקבוצה מנהלים משא ומתן מתקדם עם קשר אחורי זר, כאשר ההערכה היא שבימים הקרובים הוא יחתום ויצטרף למחנה האימונים באוסטריה. המשמעות היא שדידייה ברוסו ישוחרר מהמועדון ויקבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. ג'ייקוב נג'וקו כבר הושאל אתמול להפועל רמת גן. בניגוד לדרישה של איזי שרצקי מקבוצות ליגת העל, נג'וקו הושאל בחינם לקבוצה של אריק בנאדו. היום ייצא שרצקי ביחד עם משפחתו למחנה האימון, ממנו ייעדר המנכ"ל יוסי אדרי שאמו נפטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully