וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת החלומות של סימונה פיאניג'אני: ג'ורדן תיאודור חתם במילאנו

אחרי ההחתמות של גאודלוק, מיצ'וב וברטאנס, האיטלקים הצליחו להחתים את אחד הרכזים המבוקשים ביבשת שהיה מועמד גם למכבי ת"א. רשם ממוצעים של 18.4 נק' ו-7.2 אס' במדי באנביט אשתקד

ג'ורדן תיאודור במדי בורז'. ויקיפדיה, צילום מסך
מכבי תל אביב יכולה לשכוח ממנו. ג'ורדן תיאודור/צילום מסך, ויקיפדיה

אחרי שהוליך את הפועל ירושלים לאליפות ולחצי גמר היורוקאפ אשתקד, סימונה פיאניג'אני עזב את האדומים והתמנה למאמנה של מילאנו. היום (שבת) הקבוצה הודיעה על רכש שישי הקיץ ואולי המרשים מכולם. ג'ורדן תיאודור, הרכז הנהדר של באנביט בעונה החולפת סיכם בקבוצה וישלים קו אחורי מפחיד לצידו של אנדרו גאודלוק.

תיאודור, ששמו הוזכר עם הקבוצות הבכירות ביבשת, ובתוכן גם מכבי תל אביב, מצטרף לגאודלוק, דייריס ברטאנס, פטריק יאנג, ולדימיר מיצוב ואמאת אמבאייה שכבר הוחתמו ואין ספק שהקבוצה הזו תכוון גבוה מאוד בקמפיין היורוליג שלה בעונה הקרובה, אחרי הכישלון בעונה הקודמת.

תיאודור (1.83 מ') הוליך בעונה החולפת את באנביט לזכייה בגביע הטורקי עם 19 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים במשחק הגמר מול אנאדולו אפס. הוא נבחר גם ל-MVP בליגת האלופות, מפעל שבו באנביט הגיע לפיינל פור עם ממוצעים מרשימים מאוד של 16.2 נקודות, 7.5 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. בליגה הטורקית תיאודור סיים שלישי בליגה עם 18.4 נקודות למשחק וראשון עם 7.2 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully