וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשחייה: עדן בלכר ויעל פולקה סיימו במקום ה-27 במוקדמות

צמד השחייניות האומנותיות של ישראל פתח את הופעות המשלחת באליפות הנערכת בבודפשט, הונגריה, עם תוצאה של 74.8385 בתרגיל הטכני לדואט. בשבת: שני ישראלים בשחייה במים פתוחים

עדן בלכר יעל פולקה דואט ישראלי שחייה אומנותית. AP
ינסו בפעם הבאה. פולקה ובלכר/AP

אליפות העולם בשחייה יצאה לדרך הערב (שישי) בבודפשט בירת הונגריה, כאשר את ההופעות מבחינת המשלחת הישראלית המכובדת פתחו הצמד הישראלי בתרגיל הטכני בשחייה אומנותית לדואט, עדן בלכר ויעל פולקה.

השתיים סיימו את השלב המוקדם במקום ה-27 בלבד מתוך 40 צמדים, לאחר שזכו לניקוד כולל של 74.8385. הן קיבלו מהפאנל הראשון ציון של 22.9000, מהפאנל השני ציון של 22.1000 ומהפאנל השלישי ציון של 29.8385.

לציון הגבוה ביותר בשלב המוקדם זכו צמד הרוסיות אלכסנדרה פטסקביץ' וסבטלנה קולשצ'ינקו, שסיימו עם 95.0062 נקודות. במקום השני במוקדמות סיימו צמד הסיניות ובמקום השלישי, הצמד של אוקראינה. גמר התרגיל הטכני לדואט ייערך ביום ראשון ויכלול 12 זוגות.

מחר יימשכו התחרויות השונות, כאשר בשחייה במים פתוחים, בתחרות לחמישה קילומטרים לגברים, ישתתפו שני הישראלים עידן מורדל ומתן רודיטי. בשחייה האומנותית, לישראל עדיין נותר התרגיל הטכני של נבחרת הנשים (מוקדמות) ב-16 ביולי, יום ראשון ולאחר מכן, גם תרגיל הסולו החופשי לנשים בו תשתתף פולקה ביום שני הקרוב והתרגיל החופשי של נבחרת הנשים, שתיקח חלק במוקדמות שייערכו ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully