וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חתם בגראן קנאריה

14.7.2017 / 18:24

רכז נבחרת ישראל יחליף בקבוצה מהליגה הספרדית שתשחק ביורוקאפ את בו מקאלב וימשיך את שיתוף הפעולה עם די ג'יי סילי. מכבי תל אביב, ששחררה אותו, תממן חלק מעלות שכרו של מקל. על מועמדותו של מקל פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

פחות משבועיים אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב, גל מקל מצא לעצמו קבוצה חדשה. רכז נבחרת ישראל חתם בגראן קנאריה. הצהובים, שחתומים איתו על חוזה בסך 700 אלף דולר נטו לעונה הקרובה, יממנו חלק מעלות שכרו.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הציעה את גל מקל לגראן קנאריה - לידיעה הבלעדית
דיווח: ויקטור ראד הוצע לריאל מדריד, אייברסון מועמד לדרושאפקה
פייר ג'קסון חתם לעונה במכבי תל אביב

גל מקל, גראן קנריה,. טוויטר גראן קנריה,
ברוכים הבאים לספרד. מקל/טוויטר גראן קנריה

עבור מקל (29, 1.92) מדובר בתחנה החמישית בקריירה שלו בחו"ל - אחרי בנטון טרוויזו, דאלאס מאבריקס, ניז'ני נובגורוד והכוכב האדום בלגרד. הוא עזב את מכבי תל אביב אחרי שנה וחצי, כאשר בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 4.5 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים ב-16 דקות ביורוליג, ו-11.4 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים ב-26 דקות בליגת העל.

גראן קנאריה הודחה בעונה שעברה מהיורוקאפ על ידי הפועל ירושלים ברבע הגמר והפסידה לבאסקוניה ברבע גמר הפלייאוף בספרד. המאמן לואיס קאסימירו ימשיך בתפקידו, ומקל צפוי לתפוס את מקומו של בו מקאלב.

מקל יחלוק את עמדת הרכז עם אלברט אוליבר הוותיק (39), וימשיך לשתף פעולה עם די ג'יי סילי, שחזר ל"גראנקה" אחרי עונה אחת במכבי תל אביב. הצהובים-כחולים יופיעו גם העונה ביורוקאפ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully