וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ויקטור ראד הוצע לריאל מדריד, אייברסון מועמד לדרושאפקה

מכבי תל אביב לא צפויה לממש את האופציה על הפורוורד, שכבר מחפש קבוצה חדשה. הסנטר עשוי לשחק תחת דיוויד בלאט, וגם: טיילור האניקט חזר רשמית לחימקי מוסקבה וחתם על חוזה לשנה, ריקי היקמן בבאמברג

one

בווידאו: משחקו האחרון של ראד במכבי תל אביב

נפלטי מכבי תל אביב ממשיכים להתפזר לקבוצות שונות: אחרי שאנדרו גאודלוק עבר למילאנו, די ג'יי סילי שב לגראן קנאריה וסוני ווימס ככל הנראה מצא קבוצה חדשה דווקא בסין, גם ויקטור ראד נראה בדרך החוצה. בספרד מדווחים שהפורוורד הוצע לאחרונה לריאל מדריד וכי גם אם הבלאנקוס לא יחפצו בשירותיו, סוכנו יחפש לו קבוצה אחרת.

למכבי תל אביב הייתה אופציה להחתים את ראד בן ה-26 לעונה נוספת, אולם נראה שהיא בחרה להיפרד גם ממנו כחלק מהחריש העמוק שמבצע נבן ספאחיה בסגל. ראד העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 10.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים ביורוליג, ובשבוע האחרון הוא מופיע בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי ממפיס, אולי בניסיון למצוא חוזה ב-NBA.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
האופציה לא תמומש. ראד/קובי אליהו

חימקי מוסקבה מציגה את האניקט

עוד בכדורסל האירופי

* עוד שחקן מכבי תל אביב בעונה החולפת, קולטון אייברסון, עשוי לחבור לדיוויד בלאט בדרושאפקה. אם אכן יחתום בקבוצה הטורקית, תהיה זו הקדנציה השנייה שלו שם אחרי ששיחק בה לפני שנתיים.

*טיילור האניקט שהוזכר הקיץ כמועמד להצטרף לצהובים של נבן ספאחיה חתם רשמית בחימקי מוסקבה לשנה. הפורוורד חוזר לקבוצה בה שיחק בין 2014 ל-2016 אחרי שנה באנדולו אפס.

* פנרבחצ'ה החתימה את הגארד הצעיר של הכוכב האדום מרקו גודוריץ' לשלוש עונות.

* אקס אחר של מכבי תל אביב, ריקי היקמן, חתם לשנתיים בבאמברג הגרמנית.

* מילאנו ממשיכה לעבוד במרץ: אחרי שהחתימה במהלך השבוע חמישה שחקנים, גם לוק הרנגודי צפוי להצטרף בקרוב.

* שאראס העניק ראיון ל"אל מונדו דפורטיבו" בו הסביר מדוע בחר להישאר בז'לגיריס ולא לעבור לקווים של ברצלונה או מכבי תל אביב שחיזרו אחריו. "האמת היא שעד כמה שמוזר לומר זאת, ההצעה של ברצלונה הייתה הכי נמוכה. קיבלתי הצעות מעוד כמה וכמה קבוצות יורוליג, כולל מכבי תל אביב, וההצעות האלה היו טובות יותר מבחינה כלכלית. אבל אף אחת מהקבוצות לא שכנעה אותי שהיא רצינית כמו ז'לגיריס".

כמו כן, רמז שאראס על סיבה אפשרית שבגינה דחה את ההצעות, כולל זו ממכבי תל אביב. "כשאני מגיע למקום חדש, אני מתעקש להביא צוות שלם יחד איתי, כולל עוזרים ומאמני כושר. זה חשוב לי מאוד. לא אלך לשום מקום שלא ייתן לי להביא איתי את אנשי אמוני".

שארונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. ברני ארדוב
לא השתכנע מאף אחת מההצעות. שאראס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully