וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד ויין שואו: "בלס פאי על הספסל כדי להשפיע על שוק ההימורים"

ההתאחדות האנגלית הגישה כתב אישום נגד שוער סאטון לשעבר בגין התנהגותו במשחק הגביע מול ארסנל. על פי האישום, השוער אכל על הספסל כיוון שהיה מודע לליין הימורים שנפתח בעניין

שוער סאטון יונייטד ויין שואו אוכל פאי. טוויטר, צילום מסך
בשביל הכיף? שואו/צילום מסך, טוויטר

פרשת ויין שואו, השוער השמנמן של סאטון מהליגה החמישית באנגליה שתועד כשהוא בולס פאי על ספסל קבוצתו במשחק גביע מול ארסנל, מקבלת תפנית רצינית למדי. לאחר פרסום התמונה אוהדים רבים ברחבי העולם סברו שמדובר בהלצה משעשעת בלבד, אולם נראה שלא כך הדבר.

התאחדות הכדורגל הבריטית פתחה בהליך משמעתי והגישה כתב אישום נגד שואו שעזב לאחר האירוע את הקבוצה, זאת בגין "ניסיון להשפיע על שוק ההימורים". בהתאחדות חושדים כי שואו ביצע את המעשה באופן מכוון תוך שהוא היה מודע לכך שסוכנויות ההימורים פתחו הימור על האפשרות שהוא אכן יאכל על הספסל. שואו עצמו אמר לאחר המשחק שהיה מודע להימורים סביב העניין, אך אכל את הפאי "רק בשביל הכיף".

עוד בנושא:
פרשת הפאי: ויין שואו התבקש להתפטר סאטון והודיע שיעזוב

בשל כך נפתחה חקירה נגד השוער אך עדיין לא ברור האם שואו עצמו השתתף בהימורים והאם גרף רווחים לכיסו בשל המעשה. בהודעה רשמית של ההתאחדות הבריטית נאמר: "לכאורה שוער סאטון לשעבר השפיע באופן מכוון על שוק הימורי הכדורגל במהלך המשחק שנערך באצטדיון האמירויות ב-20 בפברואר 2017. זאת בניגוד לסעיף העוסק בנושא בתקנון ההתאחדות".

לשואו ניתן פרק זמן של שבעה ימים, עד ה-21 ביולי כדי להגיב רשמית על ההאשמות נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • ויין שואו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully