וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.7: מסי רוצה את דלה עלי, הארט סיכם בווסטהאם

ברצלונה חושקת בקשר טוטנהאם ונבחרת אנגליה, השוער אמור לעבור מסיטי בהשאלה עם אופציה לרכישה, גנאברי הושאל מבאיירן להופנהיים ואורייה מחוזר. נלסון סמדו בברצלונה, בונוצ'י במילאן, קייל ווקר בסיטי. סבאיוס חתם לשש שנים בריאל מדריד

אימג'בנק GettyImages

העברות

* עוד ניצחון קטן-גדול לריאל מדריד על ברצלונה: דני סבאיוס בן ה-20, שחוזר על ידי שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי, בחר בבלאנקוס וחתם רשמית לשש שנים, דבר לא מפתיע שבהתחשב בכך שבעבר הצהיר ש"צריך לזרוק פצצה על הקאמפ נואו ולהרוג את הכלבים הקטלאנים". ריאל תשלם כ-17 מיליון יורו לבטיס עבור הקשר ההתקפי המוכשר, ואולי תשאיל אותו בעונה הקרובה. לידיעה המלאה

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על רכישת קייל ווקר מטוטנהאם. התכולים ישלמו 45 מיליון ליש"ט, שעשויים להגיע ל-50 בכפוף להישגים. לידיעה המלאה

* ברצלונה הודיעה רשמית על החתמת נלסון סמדו, שחקנה של בנפיקה. לידיעה המלאה

* ווסלי סניידר שילם 4.5 מיליון יורו לגלאטסראיי כדי לסיים את חוזהו במועדון. הוא עשוי לעבור לקבוצה החדשה שמוקמת בלוס אנג'לס ולהצטרף ל-MLS.

* באיירן מינכן השאילה להופנהיים את שחקן הכנף הנפיץ סרג' גנאברי. האלופה רכשה את גנאברי (22) מוורדר ברמן תמורת 8 מיליון יורו, אבל רוצה שהוא יצבור דקות משחק ולכן מיד השאילה אותו.

* המגן השמאלי מריו רוי הושאל מרומא לנאפולי. הפרטנופי שילמו לג'אלורוסי דמי השאלה בסך 3.75 מיליון יורו על הפורטוגלי בן ה-26.

* נת'ניאל צ'אלובה סירב להאריך את חוזהו בצ'לסי, מה שהביא אותה למכור אותו שנה לפני תום חוזהו. הזוכה היא ווטפורד, ששילמה עליו 4.8 מיליון ליש"ט.

*הקשר היפני קייסוקה הונדה בן ה-31 שעזב את מילאן אחרי 3 עונות חתם רשמית בפצ'וקה ממקסיקו. לא נמסרו כל פרטים על פרטי העסקה.

* דינמו זאגרב שרוצה להחזיר את כתר האליפות בקרואטיה, התחזקה בקשר טונגו דומביה מטולוז. הקבוצה הצרפתית קיבלה עבורו 800 אלף יורו.

* עוד בבלקן: פרטיזן בלגרד רכשה מסלובן ברטיסלבה את הקשר ההתקפי סיידו סומה. מחירו של הגינאי בן ה-26: 1.1 מיליון יורו.

* ז'ואן ג'ורדן עבר מאספניול לאייבר תמורת מיליון יורו. הקשר בן ה-26 חתם בקבוצתו החדשה לשלוש שנים.

* מבלוט ארדינץ' ממשיך לנדוד. החלוץ הטורקי חתם עבר מהאנובר לבשקשהיר תמורת מיליון יורו, אחרי שבעונה שעברה הושאל מהקבוצה הגרמנית למץ. גם גוקאן אינלר ששוחרר מבשיקטאש, הצטרף לסגנית הטורקית.

* סנדרלנד שירדה לצ'מפיונשיפ, התחזקה בשני שחקנים: איידן מגידי שנרכש מאברטון תמורת כ-250 אלף ליש"ט, וג'יימס ווהן שנקנה מברי תמורת כחצי מיליון ליש"ט.

* לידס רכשה מלוגאנו את הקשר ההתקפי אזגיאן אליוסקי תמורת סכום שעדיין לא פורסם. המקדוני בן ה-25 הבריק העונה בליגה השוויצרית עם 17 שערים ו-14 בישולים. הוא חתם באלנד רואד עד קיץ 2021.

* אלכסנדר קרז'קוב פרש בגיל 34 וקיבל תפקיד ניהולי בזניט סנט פטרסבורג. החלוץ הפורש לבש את מדי נבחרת רוסיה 91 פעמים וכבש 30 שערים.

* אתלטיקו מדריד השאילה לבראגה את השוער בן ה-21, אנדרה מוריירה. הפורטוגלי הצעיר ישוב לאתלטי בקיץ הבא.

שמועות

* לאונרדו בונוצ'י במעבר מפתיע למילאן: הבלם בן ה-30 סיכם לחמש שנים בשורות הרוסונרי, שישלמו ליובנטוס כ-35 מיליון יורו תמורתו. שכרו יעמוד כ-6 מיליון יורו לעונה. לידיעה המלאה

* בונוצ'י בא וסוסו יילך? על פי דיווחים באיטליה, מילאן לא תיקח את שחקן הכנף הספרדי למסע ה-ICC שלה, כאשר טוטנהאם מוכנה לרכוש אותו תמורת 22 מיליון יורו.

* דיווחים הולכים ומתרבים בספרד על כך שברצלונה הגישה הצעה רשמית לטוטנהאם במטרה לרכוש את דלה עלי. על פי הדיווחים, ליאונל מסי דוחף להצטרפותו של הקשר האנגלי, אך ההצעה הראשונה על סך 45 מיליון יורו צפויה להידחות שכן ראשי טוטנהאם הצהירו כי עלי לא למכירה.

* ברשת "סקיי" הבריטית מדווח הבוקר כי ווסטהאם סיכמה עם ג'ו הארט ומקווה לסכם גם עם מנצ'סטר סיטי לה הוא שייך ב-48 השעות הקרובות. ככל הנראה, השוער יעבור בהשאלה עם אופציה לרכישה בקיץ הבא.

* בצרפת מדווחים שראשי פריס סן ז'רמן ומונאקו נועדו באי ראוניון, כאשר על הפרק עמדו ככל הנראה קיליאן אמבפה ופאביניו, אותם רוצה הקבוצה מהבירה לרכוש מהאלופה.

* "בילד" מדווח: ר.ב. לייפציג דחתה הצעה בסך 65 מיליון יורו שהגישה ליברפול בניסיון לרכוש את הקשר המצוין נאבי קייטה.

* לוקאס ביגליה יצטרף רשמית למילאן במהלך היום (שישי), כך לפחות על פי סוכנו של הקשר הארגנטינאי ששימש כקפטן של לאציו. "הוא כל כך מאושר מהמעבר", אמר הסוכן. הרוסונרי צפויים לשלם 17 מיליון יורו.

* מאורו איקרדי התייחס לאפשרות שבן ארצו אנחל די מריה יחבור אליו באינטר, ואמר בסשן שאלות ותשובות בפייסבוק של אינטר: "כולם מכירים אותו, יש לו איכות נדירה. בואו נראה אם השמועות לגביו ולגבי אינטר נכונות...".

* אינטר רוצה גם את סרז' אורייה מפריס סן ז'רמן, ובצרפת מדווחים כי פרט להצעה של הנראזורי, גם יובנטוס הגישה הצעה על המגן מחוף השנהב ונציגיה צפויים להיפגש מחר עם ראשי פ.ס.ז'.

שחקן טורינו ג'ו הארט. AP
אולי בווסטהאם הוא יחזור לימים הגדולים? ג'ו הארט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully