וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא חנן ממן: הפועל חיפה סיימה רק בתיקו 0:0 מול הפועל עפולה

13.7.2017 / 19:52

גם דור מלול הפצוע ושוער הרכש הליטאי שטקוס לא שותפו, רן קדוש שמר על רשת נקיה. נמשכים המגעים המתקדמים עם שלומי ארבייטמן, גם חיים מגרלישווילי קרוב לסיכום לעונה נוספת במועדון

הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יוצאים למחנה באוקראינה. הפועל חיפה/מערכת וואלה!, לילך וייס

אחרי שפתחה אתמול את העונה באופן רשמי עם אוהדיה, הפועל חיפה סיימה הערב (חמישי) בתיקו 0:0 מאכזב במשחק אימון מול הפועל עפולה.

רק ביום שני האחרון אירחה הקבוצה את הפועל עכו וניצחה אותה 2:1 משערים של עידן גולן ומאמון קשוע, אך הפעם החבורה של ניר קלינגר לא הצליחה להבקיע. דור מלול וחנן ממן לא שותפו בשל פציעות קלות. השוער הליטאי ארנסטס שטקוס ערך אימון אישי עם מאמן השוערים פיני אברהם ורן קדוש שמר על רשת נקיה.

זה היה המבחן השני של ניר קלינגר לקראת היציאה למחנה באוקראינה ביום שני. קלינגר עלה במערך של שלושה בלמים ותרגל את ראסמוס סויסטדט כבלם שלישי לצדם של גבריאל תמאש וניסו קפילוטו. ראדו גנסארי ומאמון קשוע היו חלק מחוליית ההתקפה.

עוד בנושא
רכש שני מאמיין? מכבי פתח תקוה החלה במגעים לצירופו של טאלו
לאומית: הפועל רמת גן צירפה בהשאלה את ג'ייקוב נג'וקו
רן בן שמעון הוצג כמאמן נבחרת קפריסין: "קושי הוא השם השני שלי"

במועדון ממשיכים במשא ומתן עם החלוץ שלומי ארבייטמן. בהפועל חיפה מעריכים שיחתום בקרוב מאוד על חוזה לעונה הבאה. חיים מגרלשווילי מתקרב גם הוא לקבוצה וההערכה היא שעד תחילת השבוע יוכרז כשחקן הקבוצה גם בעונה הבאה.

הקבוצה פתחה בהרכב הבא: רן קדוש; לירן סרדל, גבריאל תמאש, ראסמוס סויסטדט, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן; רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, מאמון קשוע; עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully