וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ויין רוני כבש שער מרהיב בבכורה המחודשת במדי אברטון

צפו בביצוע הנהדר של הכוכב שחזר הביתה אחרי 13 שנים במנצ'סטר יונייטד. אלכסנדר לקאזט נזקק ל-15 דקות בלבד כדי לכבוש כמחליף את שערו הראשון במדי ארסנל, שניצחה 0:2 את סידני

ויין רוני שחקן אברטון. רויטרס
כמו חדש. ויין רוני/רויטרס

35 דקות הספיקו הערב (חמישי) לבן החוזר ויין רוני כדי לכבוש את שערו הראשון בבכורה המחודשת במדי אברטון. מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, ששב ללבוש את מדי הטופיז אחרי 13 שנים, פתח בהרכב והבקיע שער מרהיב מ-25 מטרים במשחק שנערך בטנזניה מול גור מאהיה הקנייתית. היריבה איזנה בחלוף דקה, אבל קירן דאוול בן ה-20 קבע 1:2 לזכות אברטון בדקה ה-82.

השער של ויין רוני

גם אלכסנדר לקאזט, הרכש היקר בתולדות ארסנל, לא נזקק לזמן רב מדי כדי לכבוש את שערו הראשון. התותחן הצרפתי החדש נכנס להופעת בכורה בדקה ה-68, ואחרי רבע שעה קבע 0:2 במשחק ההכנה מול סידני באוסטרליה. הבלם פר מרטסאקר כבש כבר בדקה הרביעית, דני וולבק החמיץ פנדל.

ולנסיה הביסה 0:3 את ספורטינג ליסבון במשחק הכנה במרטיני. פביאן אוריאנה כבש שער נפלא בדקה ה-22 עם בעיטה מזווית אלכסונית, ובחלוף שש דקות רודריגו נגח את השני. נאצ'ו חיל חתם עם מבצע אישי נהדר בדקה ה-67.

גנט, ללא שלישיית הישראלים שלה, הפסידה 3:2 לניס. מריו באלוטלי כבש את השער הראשון של הצרפתים, אלסאן פלאה שחזר מפציעה קשה הכריע בתוספת הזמן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
רבע שעה הספיקה. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully