וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר: סבע יושאל לנתניה ללא תמורה. זעם בקבוצה על תגובת טוברוק

13.7.2017 / 12:30

לאחר פסיקת הבורר באשר לקשר, הודיעה טוברוק: "נשאיל אותו על פי בקשת נתניה". גורם בעולה לליגת העל: "אין גבול לאבסורד. טוברוק מנעה מסבע לעבור ובמשך שנים היא גורפת עליו כספים"

דיא סבע שחקן מכבי נתניה לפני רחמים צ'קול שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
דיא סבע/קובי אליהו

הבורר, עורך הדין עמיאל תגר, פסק הבוקר (חמישי) כי הקשר דיא סבע יושאל למכבי נתניה מבית"ר טוברוק ללא תמורה, וכי בשבועות הקרובים הוא ימסור את פסיקתו באשר לסכום שהנתנייתים יצטרכו לשלם עבור כרטיסו בסיום העונה, אם ירצו לרכוש אותו.

מיד לאחר הפסיקה של תגר, טוברוק פרסמה הודעה: "מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק נענה לבקשת מועדון הכדורגל מכבי נתניה וישאיל אליו את השחקן דיא סבע, זאת למרות שדיון הבוררות בעניינו עדיין מתקיים ומחירו יקבע בהמשך. בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ אמר היום: 'טובת השחקן עומדת לנגד עיניי. דיא התאקלם בצורה מעולה במכבי נתניה והפך להיות בה בורג חשוב אשר סייע לה רבות בעליית הקבוצה בעונה שעברה לליגת העל. אין לי ספק כי מהלך זה יעשה טוב למכבי נתניה ולשחקן, ואני מאחל להם בהצלחה'".

ההודעה של טוברוק הרתיחה את ראשי מכבי נתניה וגורם בכיר במועדון אמר לוואלה! ספורט: "כנראה שאין גבול לאבסורד של טוברוק. עזות המצח והחוצפה, לבוא ולטעון כעת שהם רואים את טובת השחקן לנגד עיניהם, הינה שיא השיאים. טוברוק מנעה מדיא סבע לעבור למכבי נתניה ובמשך שנים היא גורפת עליו כספים שנה אחרי שנה. עכשיו, כשהבורר קבע שהוא יושאל למכבי נתניה ללא תנאי, קפצו בטוברוק עם הודעה שהם השאיל אותו כביכול על פי בקשה שלנו. זה קשקוש, זה שקר".

"בפסיקה של הבורר", הוסיף הגורם, "הוא דחה את שלוש הבקשות שהיו לטוברוק בעניין וביניהן דרישה לקבל סכום מסוים באופן מיידי, כנגד מכירתו בסוף העונה. מכבי נתניה השקיעה המון כסף על השחקן, בעקבות הפציעות שלו והשיקומים שעבר, ואנחנו שמחים ומאושרים שהוא ישחק אצלנו בעונה הקרובה. זה המקום עבורו וכולנו מצפים לשובו למגרשים. ההודעה של טוברוק בעניינו מגוכחת".

סלובודן דראפיץ' באימון מכבי נתניה. שלומי גבאי
"יש לנו סגל חזק". דראפיץ'/שלומי גבאי

התגובה הרשמית של מכבי נתניה בנושא: "טוברוק, למרבה הצער, לא מדייקת בעובדות. הבורר הדן בתיק פסק הבוקר כי דיא יהיה שחקן מכבי נתניה העונה, וזאת בשל בקשה שהוגשה לבורר על ידי מכבי נתניה ועל אף ניסיונות טוברוק להתנות את המהלך בשלושה תנאים שונים, שנדחו כולם על ידי הבורר הנכבד. אין כאן שום "רצון טוב" של טוברוק וטובתו של השחקן היא ממנה והלאה (משך שנים ארוכות וגם עכשיו). באופן כללי אנחנו לא מאמינים בניהול ההליך וניסיון להשפיע עליו דרך כלי התקשורת ויש להצטער על כי טוברוק עושה זאת, ובדרך לא ראויה ומסולפת".

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' כינס אתמול (רביעי) באימון הערב את שחקניו לאסיפה קצרה בה התייחס במיוחד לאמירות שנשמעות באחרונה מצד גורמים שונים באשר לאיכות שחקני הקבוצה וסיכוייה לשרוד בעונה הקרובה בליגת העל.

"כל מי שהבאנו לכאן הוא שחקן שאנחנו מאמינים בו", אמר דראפיץ' לשחקניו. "רבים המקרים בהם שחקנים ששיחקו בליגה הלאומית הוכיחו את עצמם בליגת העל. יש לנו סגל חזק והכוח שלנו יהיה בחברות בינינו. גם השחקנים שלא ישחקו ירצו בהצלחת הקבוצה.

המאמן המשיך ואמר: "גם טוני וואקמה התחיל ברעננה, אליסון דוס סאנטוס במכבי פתח תקווה וערן זהבי שיחק ברמת השרון. יכול להיות שיהיו אנשים שיופתעו בעונה הבאה ממכבי נתניה. אני לא אופתע כי אני רואה באיזה קצב אנחנו מתאמנים".

אחרי ההחלטה להשאיר את הבלם הדני תומאס יול נילסן שביקש הזדמנות נוספת ואחרי שהתקבלה ההחלטה לצרף את הברזילאי לאנדרו ריביירו בהשאלה עם אופציה לקנייה, מחפש כעת דראפיץ' חלוץ חוד שיהפוך לזר הששי של הקבוצה.

(עדכון ראשון 06:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully