וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המתעמלת טורי פילנובסקי החליטה לפרוש מפעילות"

12.7.2017 / 21:10

אגודת מכבי מקפ"ת פתח תקוה הודיעה כי אלופת ישראל בהתעמלות אומנותית תסיים את הקריירה בגיל 22: "מגיעה לה מעטפת תומכת ולא מאבק תמידי שנובע ממניעים זרים"

המתעמלת הישראלית טורי פילנובסקי. עמית שיסל, איגוד ההתעמלות,
"מאחלים לה בהצלחה בהמשך הדרך". פילנובסקי/עמית שיסל, איגוד ההתעמלות

אלופת ישראל בהתעמלות אומנותית טורי פילנובסקי החליטה לסיים את הקריירה ולפרוש מפעילות ספורטיבית. כך הודיעה הערב (רביעי) האגודה של פילנובסקי בת ה-22, מכבי מקפ"ת פתח תקוה.

בהודעת האגודה נאמר כי: "ההחלטה התקבלה לאחר התלבטויות רבות בשיתוף המתעמלת. צוות המאמנים של טורי והנהלת האגודה תמכו בצער בהחלטתה".

על נסיבות פרישתה של פילנובסקי שזכתה באליפות ישראל בשנים 2012 ו-2016 נאמר: "כספורטאית מצוינת הצליחה טורי לעמוד בכל מטרה שהוצבה לה ולהביא הרבה כבוד למדינה, לפתח תקוה ולאגודה הכוללות מדליות רבות ומדליות היסטוריות לענף.

"על אף זאת המתעמלת והאגודה מאמינים כי לספורטאית בקנה מידה של טורי מגיעה מעטפת תומכת מצד הספורט ולא מאבק תמידי ממניעים זרים שאינם בהכרח מניעים ספורטיביים".

עוד נאמר בהודעה של מכבי מקפ"ת פתח תקוה כי: "אנו מודים לטורי מקרב לב ומצדיעים לה על הגאווה העצומה שהביאה למדינת ישראל לעיר פתח תקווה ולאגודה ומאחלים לה המון הצלחה בהמשך דרכה. אין לנו ספק כי טורי תמשיך לעשות חייל ולהיות נכס בכל מקום בו תבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully