וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה של ישראל לנשים ניצחה את רומניה 57:63

ריצת 7-35 באמצע הרבע השלישי העניקה לחבורה של שירה העליון את הניצחון החשוב באליפות אירופה. ישראל צריכה לנצח את בלארוס ביותר מ-11 הפרש כדי לעלות לחצי הגמר

נבחרת העתודה של ישראל חוגגת. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
צריכות ניצחון על בלארוס. נבחרת העתודה לנשים/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

קאמבק מרשים נתן לנבחרת העתודה נשים של ישראל ניצחון חשוב על רומניה 57:63 במסגרת אליפות אירופה. הנבחרת היתה בפיגור של 17 נקודות באמצע הרבע השלישי אבל רצה 7-35 אדיר כדי לנצח. ישראל כעת במאזן של 3 ניצחנות והפסד אחד, תנסה לנצח מחר את בלארוס (הבלתי מנוצחת) ביותר מ-11 נקודות הפרש כדי לעלות לחצי הגמר מהמקום השני בבית או לקוות לניצחון של בריטניה על קרואטיה כדי לא להזדקק להפרש הזה אלא לנצח בלבד.

קלעו לישראל: הלוי 16 (9 ריב'), טל לב 15, פלג פלץ 7, רוטברג 6, דנן 6, רוזנבלום 4, לביא 4, יצחקי 3 (11 אס'), ואטורי 2.

מאמנת נבחרת העתודה שירה העליון היתה שמחה מאד אחרי הניצחון על רומניה ואמרה: "האנרגיה שהיתה בחצי השני היתה שונה לגמרי מהחצי הראשון, פתחנו מאד מרוכזות והבנות פשוט החליטו שהן מתחילות לשחק, קצת היינו רדומות בחצי הראשון אבל אני כ"כ שמחה שידענו להתעלות בחצי השני בכל הפרמטרים ואז גם משחק ההתקפה התחיל לשטוף".

המצטיינת במשחק ליאור הלוי אמרה: "במחצית ידענו שאין מצב שמפסידים, ידענו והרגשנו את זה, הכנסנו לעצמנו אנרגיות מטורפות, שירה הנחתה אותנו בצורה מדהימה בכל המחצית השניה, הזריקות שלנו התחילו להיכנס, עשינו סטופים בהגנה והכנסנו את הרומניות לחוסר בטחון. ידענו שזה יהיה צעד אחרי צעד ולא ברבע אחד ננצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully