וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנצ'ין - בני יהודה: הכתומים עם שלושה בלמים, בכורה לאשכנזי

מחזיקת הגביע תציג מערך מבוקר במשחק בסלובקיה, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (ה', 21:30, ספורט1). הקשר מכפר שלם צפוי לפתוח, בוזגלו בספק. עזוז: "משימה לא קלה"

מחזיקת הגביע בני יהודה תחזור מחר (חמישי) לאירופה לאחר היעדרות של חמש שנים. זאת כשהחבורה של יוסי אבוקסיס תתמודד בחוץ מול טרנצ'ין הסלובקית (21:30, ספורט 1) במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

אלמוג בוזגלו סובל מרגישות בשריר הירך האחורי והוא בספק למחר. בסמוך לשריקת הפתיחה להתמודדות יעבור הקשר ההתקפי מבחן כשירות לאחריו יוחלט האם הוא יוכל ליטול חלק במשחק. יוסי אבוקסיס יעלה עם מערך של שלושה בלמים, כאשר הקשר יובל אשכנזי שלפני חודשיים עוד שיחק בהפועל כפר שלם מליגה א', יערוך בכורה דווקא באירופה. גם עאיד חבשי יפתח לראשונה במדים הכתומים.

עוד בנושא
ג'ורדי קרויף: "מנסים להשתפר. אנחנו בתהליך של בניית הסגל מחדש"
מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן אמור לחתום הערב, יבקש את ארז בלפר כעוזר מאמן
הפועל חיפה הציגה את ארנסטס שטקוס. חנן ממן: "המטרה פלייאוף עליון"

שחקן בני יהודה, איציק עזוז. קובי אליהו
חוזרים לאירופה אחרי 5 שנים. איציק עזוז/קובי אליהו

קפטן בני יהודה איציק עזוז אמר לקראת המשחק: "תמיד מרגש להתחיל עונה, בטח כשמדובר במשחק במסגרת אירופית אחרי לא מעט שנים. אנחנו משחקים מול יריבה טובה מאוד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. הצוות המקצועי מכין אותנו ועוד יכין אותנו לקראת המפגש מחר. נעשה את המקסימום כדי להוציא תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה למשחק השני אצלנו בבית. משימה לא קלה אך בהחלט אפשרית".

הרכב משוער בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, עאיד חבשי, פז בן ארי, איציק עזוז, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, יובל אשכנזי, מתן חוזז, נריוס ולסקיס.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. מגד גוזני
בספק למשחק. אלמוג בוזגלו/מגד גוזני

טרנצ'ין הביסה 1:8 בסיכום את טורפדו קוטאיסי הגאורגית בסיבוב המוקדמות הראשון. הקבוצה איבדה את תואר האליפות בסלובקיה אחרי שנתיים רצופות בהן זכתה, והגיעה למפעל האירופי מהמקום הרביעי ורק בגלל זכייתה של סלובן ברטיסלבה בגביע.

המאמן מרטין שבלה יחסר את הקשר האנגלי ג'יימס לורנס ואת החלוץ רנחלו יאנגה שנמצא עם נבחרת קורסאו בגביע הזהב. "פרט ללורנס, כל השחקנים כשירים ואני מאמין שאעלה עם ההרכב החזק ביותר", אמר המאמן שבלה לקראת המשחק. "היריבה הישראלית תהיה קשה יותר מקוטאיסי, לא יהיה קל, אבל יש לנו מטרה ואנחנו רוצים להשיג את התוצאה הטובה ביותר לקראת הגומלין".

הרכב משוער טרנצ'ין: אדריאן חובאן, רודני קלוסטר, מרטין שולק, פטר קלשצ'יק, לוקאש סקובאיסה, דסלי אובינק, עבדול זובאירו, יקוב פאור, הילארי גונג, אנטוניו מאנצה, גיורגי ברידזה

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully