וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנה לשעבר של פארמה הודה ברציחתן של אימו ואחותו בת ה-11

סולומון ניאנטקי, גנאי בן 21 ששיחק במחלקת הנוער של המועדון, זיעזע את התקשורת האיטלקית. מאמנו לשעבר, רוברטו דונאדוני: "בחור מאוד רגוע. לא מאמין שדבר כזה יכול היה לעבור במוחו"

סולומון ניאנטקי מול כוחות השיטור באיטליה. טוויטר, צילום מסך
ניאנטקי במעצרו/צילום מסך, טוויטר

שחקנה לשעבר של פארמה, סולומון ניאנטקי בן ה-21, הודה ברציחתן בדקירות סכין של אימו ואחותו בת ה-11. אחיו של השחקן, ריימונד, חזר אתמול (שלישי) לבית המשפחה ומצא את גופותיהן של האמא, נפום בת ה-43 והאחות הצעירה בת ה-11 מגדלן, שעליהן סימני דקירות סכין. אבי המשפחה, פרד, נסע לעבוד בלונדון ולא היה בבית. סולומון נעצר על ידי המשטרה ולאחר שתוחקר הודה בביצע העבירה.

הקשר הגנאי שמתגורר עם משפחתו באיטליה היה לאחד מהשחקנים המבטיחים במחלקת הנוער של פארמה לפני ששוחרר מהמועדון בשנת 2015 בעקבות פשיטת הרגל. לאחר מכן, עבר ניאנטקי לטוטוקיו, ושיחק מספר משחקים בליגה הרביעית באיטליה. חוזהו לא חודש הקיץ, והוא עזב את המועדון.

"אני זוכר את סולומון, הוא התאמן איתנו בפארמה והיו מספר משחקי ליגה שהוא היה על הספסל" אמר מאמן פארמה לשעבר ובולוניה בהווה, רוברטו דונאדוני. "הוא היה בחור מאוד רגוע. אני לא מאמין שדבר כזה יכול היה לעבור במוחו".

כריסטיאנו לוקארלי, מאמן קבוצת הנוער של פארמה לשעבר הוסיף: "ידענו שיש לו בעיות, אבל הוא מעולם לא אמר שום דבר. הוא גם לא רב עם איש או הגיב בצורה חריגה והיה מאוד מנומס. אני המום ממה שקרה. הוא מסוג הבחורים שקשה לתאר שיקרה להם דבר כזה. אני יודע שהוא סבל מדיכאון בעבר, אבל חשבתי שזה נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully