וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי הודה אחרי ההפסד: "לא מגיע לי להישאר ראשון בעולם"

הבריטי הודה: "לא שיחקתי מספיק טוב השנה". למרות זאת ובשל הפרישה של נולה, הוא יישאר בפסגה. על הטורניר: "חיפשתי פתרון לטווח קצר כדי לשחק למרות הפציעה. עכשיו אחפש פתרון לטווח ארוך"

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
יירד מהמקום הראשון? מארי/AP

יומיים לאחר ההפסד הדרמטי של רפאל נדאל לז'יל מולר בשמינית גמר ווימבלדון, נפרד הערב (רביעי) מהטורניר גם המדורג 1 ואלוף השנה שעברה, גיבור הקהל המקומי אנדי מארי, שנכנע בחמש מערכות לאמריקאי סם קוורי.

קוורי, שמדורג רק 24 בטורניר, הפך לאמריקאי הראשון שמעפיל לחצי גמר גרנד סלאם מאז הגיע אנדי רודיק לגמר ווימבלדון ב-2009. הוא הפסיד את המערכה הראשונה והשלישית, אך ניצל פציעה בירך של מארי כדי לנצח 1:6 במערכה הרביעית ובתוצאה דומה גם בחמישית, בדרך להישג נהדר מבחינתו. הוא יפגוש בחצי הגמר את מארין צ'יליץ' הקרואטי.

מארי סחב את הפציעה עוד מלפני הטורניר. הוא פספס בגללה שני משחקי ראווה שתוכננו לו ושלושה ימי אימונים לקראת הסיבוב הראשון. למרות זאת, הוא ניסה להילחם ובסיום אמר: "לאורך כל הטורניר, היו לי כאבים קטנים אבל ניסיתי לתת את המיטב שלי. נתתי את כל מה שהיה לי, עד הסוף ואני גאה בכך, אבל ברור שמדובר באכזבה גדולה מבחינתי. הייתה לי הזדמנות ואני עצוב שהיא נגמרה. חיפשתי לפני הטורניר כל מיני פתרונות לטווח קצר כדי שאוכל לשחק בווימבלדון והצלחתי לשרוד ככה כמה משחקים. עכשיו אשב עם הצוות ואחפש פתרון לטווח ארוך יותר לפציעה".

עוד בנושא:

האלוף הודח: סם קוורי הדהים את אנדי מארי ברבע גמר ווימבלדון

סם קוורי טניסאי אמריקאי חוגג. AP
עוד ניצחון גדול בווימבלדון. קוורי/AP

הבריטי גם החמיא ליריבו: "סם הגיש נהדר. בסוף המערכה הרביעית ובמערכה החמישית, הרגשתי כאילו הוא בקושי מפספס הגשות ראשונות. הוא לא השאיר לי סיכוי, פעם אחר פעם. לי לא היה מספיק כוח בהגשות שלי בשביל להטריד אותו. הוא הכתיב את הקצב בנקודות".

מארי היה לשעה קלה בסכנה לאבד את המקום הראשון, אולם הפציעה של דג'וקוביץ' תשאיר אותו שם: "זה כנראה נועד לקרות בשלב מסוים. אני לא חושב שמישהו נשאר ראשון לאורך כל הקריירה שלו. זה תמיד מגיע לסיום מתישהו. לא שיחקתי מספיק טוב השנה כדי להישאר בפסגה יותר מדי זמן. אם זה לא יקרה בסוף הטורניר הזה, זה יקרה בסוף אליפות ארה"ב. זה בסדר. ברור שאני מעדיף להיות ראשון מאשר שני, שלישי או רביעי. אנסה לחזור לפסגה בהמשך ואני מקווה שזה יקרה".

קוורי, שבשנה שעברה העיף בסיבוב השלישי את דג'וקוביץ', סיכם עוד ניצחון ענק עבורו: "לא שיחקתי טוב מאוד בהתחלה, אבל המשכתי להישאר במשחק ומצאתי את הקצב שלי במערכה הרביעית והחמישית ומשם הכל התחיל להסתדר לי. אני מרגיש נהדר, זה חלום שמתגשם, להיות בחצי גמר גרנד סלאם ועוד בווימבלדון, זה משהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully