וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין שוכמן חתם לשלוש שנים בגלבוע/גליל: "זה הבית שלי"

12.7.2017 / 18:41

הקפטן הצעיר שגדל במחלקת הנוער ימשיך בקבוצה. שוכמן הוסיף: "מאמין שנוכל לעשות עוד צעד אחד קדימה לעבר הפלייאוף". מנכ"ל המועדון ארצי פרטי: "יחדיו נצעיד את המועדון לעונה מוצלחת"

שחקן גלבוע/גליל חואקין שוכמן. מגד גוזני
נשאר בבית. חואקין שוכמן/מגד גוזני

חואקין שוכמן (21, 1.91), קפטן גלבוע/גליל, ימשיך בקבוצה לאחר שחתם על חוזה לשלוש שנים נוספות.

הגארד, שמכהן כקפטן הצעיר ביותר בליגת העל, גדל במחלקת הנוער של המועדון ומשחק בקבוצה כבר ארבע עונות, בהן זכה עם הקבוצה באליפות הליגה הלאומית ועלה לליגת העל.

בעונה שעברה הוביל שוכמן את הליגה במדד החטיפות עם 2.1 חטיפות למשחק, והוסיף גם ממוצעים של 6.4 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.

חואקין שוכמן: "אני שמח ונרגש על האמון וההזדמנות שניתנה לי להמשיך לשחק עבור המועדון וקהל החקלאים האדומים, שתמיד היו מאחורי. גלבוע/גליל זה הבית שלי, כאן גדלתי וכאן החלה הקריירה המקצוענית שלי כשחקן, ואין רעב ממני להחזיר למועדון על התמיכה והאהבה שמרעיפים עלי. אין לי ספק שעם המון הנאה, תשוקה ועבודה קשה, נוכל לשחזר את היכולת והכימיה של העונה שעברה ולעשות עוד צעד אחד קדימה לעבר הפלייאוף. אדום עולה".

מנכ"ל המועדון, ארצי פרטי הוסיף: "שמחים שחואקין רואה בגלבוע את ביתו ובחר להשאר ב-3 השנים הבאות. שוכי מסמל עבורנו: צניעות, עבודה קשה, מחויבות, דבקות במטרה ואת הקשר בין מחלקת הנוער לבוגרים ולא בכדי מונה לקפטן הקבוצה כבר בגיל 19. מאמינים כי יחדיו נצעיד את המועדון לעונה מוצלחת ומלאת הישגים וחוויות".

עוד בנושא:

שרון דרוקר יאמן את אקדמיק סופיה הבולגרית
הבריז למכבי תל אביב: בר טימור חתם לעוד שלוש שנים בהפועל ירושלים
הפועל חולון: תמיר בלאט סיכם את תנאיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully