וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "מול ושאש הבנו שאסור לזלזל באף אחד, הקהל הוא נכס גדול"

12.7.2017 / 19:50

מאמן בית"ר ירושלים נוטה לשמור על ההרכב שניצח בהונגריה גם למשחק מול בוטב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (חמישי, 21:00, ספ' 2). שכטר: "המשחקים הראשונים תמיד מוקשים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (ה', 21:00, ספורט 2) נגד בוטב פלובדיב הבולגרית. זאת במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. שחקניו של שרון מימר מגיעים למשחק אחרי ניצחון כפול על ושאש ההונגרית בסיבוב הראשון.

בית"ר הוציאה למכירה ביממה האחרונה עוד כ-1,000 כרטיסים לשער 1, שאזלו במהירות. היציע נשמר בשלב ראשון לאוהדים הבולגרים, אך לאחר שהתברר כי רק 35 מהם יגיעו לישראל, נפתח היציע לקהל הירושלמי, כך שמעל 10,000 צופים צפויים למלא את המושבה.

עוד בנושא:
הפועל חיפה הציגה את ארנסטס שטקוס. חנן ממן: "המטרה פלייאוף עליון"
מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן אמור לחתום הערב, יבקש את ארז בלפר כעוזר מאמן
קרית שמונה: דידייה ברוסו עשוי לקבל הודעת שחרור, בריינבורג צפוי לנחות ביממה הקרובה

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר, איתי שכטר. יוסי ציפקיס
"בית"ר זו הקבוצה של המדינה". שכטר ומימר/יוסי ציפקיס

מימר אמר לקראת המשחק מול היריבה הבולגרית: "אחרי המשחק הראשון מול ואשאש הבנו שאסור להוריד רגל מהגז ואסור לזלזל באף יריבה. עם זה נבוא למשחק מחר".

מימר נשאל על תיפקוד החלק האחורי של קבוצתו ואמר: "משחק ההגנה לא היה טוב (במשחק הראשון מול ואשאש), לאו דווקא ההגנה. אני שמח שכבר במשחק אחרי תיקנו את זה. השחקנים היו יותר דרוכים והראו שהם יודעים את העבודה. על המערך אני אחליט מחר ונראה מה יתפתח".

המאמן התייחס לקהל שיחזור לעודד את הקבוצה מול פלובדיב אחרי ריצוי העונש המשמעתי. לדבריו: "הקהל של בית"ר הוא נכס גדול. גם במשחק הקודם בנהונגריה ה-500 אוהדים שבאו גרמו לנו להעלות את הרמה. מחר הם יתמכו בנו ואנחנו נבוא לשמח אותם. יש משפט שאומר שבית"ר זו קבוצה של המדינה, יש קהל שמגיע מכל הארץ. נכון שטדי יהיה חסר. אבל 10 אלף הצופים שיהיו מחר במושבה אמורים לתת לנו יתרון".

עוד באותו נושא

ג'ורדי קרויף: "מנסים להשתפר. אנחנו בתהליך של בניית הסגל מחדש"

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. יוסי ציפקיס
"ההגנה לא טובה, לא השחקנים". מימר/יוסי ציפקיס

החלוץ איתי שכטר הוסיף על דברי מאמנו: "מצפה לנו משוכה קשה. נצטרך לבוא סופר מוכנים. אנחנו מקבלים את הקהל שלנו ובאים לעשות את העבודה. תמיד אמרתי שהמשחקים הראשונים קשים, זה מוקשים כי השחקנים חדשים ולא מכירים אחד את השני מספיק. צריך לבוא ביחד ולעשות הכול לעלות לשלב הבא.

על שיתוף הפעולה עם יוסי בניון שהצטרף הקיץ לבית"ר אמר שכטר: "אני ויוסי חלק מהמנהיגים בקבוצה. בבית"ר יש מכלול של שחקנים. כיף לשחק פה. יוסי זו תוספת כוח משמעותית מאוד".

מימר לא תרגל היום את ההרכב החזק, אך נוטה לשמור על ה-11 שניצחו בהונגריה בשבוע שעבר, כאשר דוד קלטינס עשוי לשמש כבלם שלישי או כקשר. תיתכן הפתעה עם החזרתו של ז'אורז'יניו להרכב, אך רוב הסיכויים שהברזילאי ימתין על הספסל לצד יוסי בניון.

הרכב משוער בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, טל כחילה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר, אריק סאבו, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
"בניון הוא תוספת כוח". שכטר/יוסי ציפקיס

בוטב פלובדיב, מחזיקת הגביע הבולגרית שאמורה לפתוח את הליגה שלה ביום ראשון מול פירין, נחתה אחר הצהריים בישראל ללא הקפטן שלה לצ'זאר בלטאנוב הפצוע וגם בלי רדוסלב טרזייב ופרננדו ויאנה. את בלטאנוב יחליף במרכז השדה הברזילאי החדש אלברו, אלא אם כן המאמן ניקולאי קירוב יחליט לתת עדיפות לסרקאן יוסאין הצעיר.

קירוב אמר לקראת המשחק: "היריבה חזקה, אבל למדנו אותה בצורה טובה וראינו גם משחקים של בית"ר מהעונה שעברה. הגיוני שבית"ר תשלוט, אבל אנחנו קבוצה שאוהבת להכתיב את קצב המשחק ונעשה את זה אם תהיה לנו הזדמנות".

הרכב משוער: איבן צ'בורוביץ', צבטומיר פאנוב, פלאמן דימוב, ויקטור גנב, יורדן מינב, יאיא מלג'ה, פליפה בריסולה, אלברו, טודור נדלב, עומאר קוסוקו, טוני טאסב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully