וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: אתלט פראלימפי מת אחרי שכלוב של דיסקוסים נפל על ראשו

עבדולה חאיאיי שהיה אמור לייצג את איחוד האמירויות באליפות העולם בלונדון בשישי, מת אחרי תקרית מזעזעת באימון. סגן נשיא התאחדות הספורט המקומית: "אנחנו המומים, אבל זה רצון האל"

זורק דיסקוס פראלימפי עבדולה חאיאיי. GettyImages
מת באופן טראגי. אל חאיאיי/GettyImages

הספורטאי הפראלימפי עבדולה חאיאיי נהרג אתמול (שלישי) במהלך הכנות לאליפות העולם הפראלימפית באתלטיקה בלונדון, אחרי שנפגע במתקן האימונים. על פי הדיווחים, הוא נהרג אחרי שנפל עליו הכלוב שבו מאוחסנים הדיסקוסים. חאיאיי, שמייצג את איחוד האמירויות, סיים שישי בזריקת דיסקוס במשחקים בריו בקיץ שעבר. "כולנו שבורים", אמר ראש הוועד הפראלימפי, "לבנו עם משפחתו".

מאג'יד אל אוסאיימי, סגן נשיא התאחדות הספורט של איחוד האמירויות אמר: "הכלוב מברזל שבו מאוחסנים כדורי הדיסקוס נפל לו על הראש. אנחנו המומים מהחדשות האלו, אבל זה רצון האל. אנחנו לא יכולים לתת עוד פרטים על התאונה הזו, אבל הצוות הרפואי במקום ניסה להציל את חייו ללא הצלחה".

חאיאיי ערך את הבכורה הפראלימפית שלו בריו 2016, כאשר הוא סיים שישי בהטלת כידון. אליפות העולם בלונדון שתחל ביום שישי, הייתה אמורה להיות האליפות השנייה של חאיאיי. באליפות העולם בדוחא ב-2015 הוא סיים חמישי בזריקת דיסקוס ושמיני בהדיפת כדור ברזל. זכרו של חאיאיי יונצח בדקת דומייה שתיערך בטקס הפתיחה של אליפות העולם באצטדיון בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully