וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס ולוס אנג'לס יארחו את המשחקים האולימפיים ב-2024 ו-2028

הוועד האולימפי יחליט על סדר אירוח המשחקים בין שתי הערים בספטמבר. נשיא צרפת מקרון: "האזרחים תומכים בקיום המשחקים במדינה". ראש עיריית לוס אנג'לס: "ההצעה שלנו מאוד חזקה"

דגל ברזיל לצד הדגל האולימפי טקס הפתיחה. רויטרס
מקווים לגבש הסכם. הדגל האולימפי/רויטרס

פריס ולוס אנג'לס יארחו את המשחקים האולימפיים בשנים 2024 ו-2028, כך החליט הבוקר (שלישי) הוועד האולימפי הבינלאומי. הסדר שבו שתי הערים יארחו את המשחקים ייקבע בהמשך, אך בארצות הברית מדווחים כי מסתמן שהמשחקים בבירה הצרפתית יתקיימו ב-2024 וארבע שנים לאחר מכן תארח לוס אנג'לס את אירוע הספורט הגדול בעולם. ההחלטה נתקבלה לאחר ששתי הערים נותרו המועמדות היחידות לאירוח המשחקים.

עד חודש ספטמבר הוועד האולימפי מקווה לגבש הסכם סופי עם שתי הערים בנוגע לסדר אירוח המשחקים. אם הסכם שכזה לא יושג, אז יכריז הוועד האולימפי בעוד כחודשיים על העיר שתארח את אולימפיאדת 2024 בלבד.

על פי הדיווחים פריס מעוניינת מאוד לארח את המשחקים האולימפיים ב-2024 בשל העובדה שהעיר אירחה לראשונה את המשחקים לפני 100 שנה, בשנת 1924.

נשיא צרפת עמנואל מקרון ציין כי בירת ארצו מוכנה לארח את התחרויות. לדבריו: "הצוות עשה עבודה מצוינת. צרפת מוכנה לקיים את המשחקים. חלק גדול מאוד מאוכלוסיית המדינה תומך בכך וכל הסקרים מוכיחים זאת".

הציוץ של טראמפ טרם ההכרזה

גם ראש עיריית לוס אנג'לס אריק גרסטי נשמע בטוח ביכולות של עירו כשאמר: "אנחנו מוכנים לאירוח האולימפיאדה גם בעוד חודשיים וגם בעוד שני עשורים. ההצעה שלנו היא אחת החזקות בתולדות המשחקים האולימפיים".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נרתם אף הוא למאמץ כשצייץ: "אנו עובדים מאוד קשה כדי להביא את האולימפיאדה ללוס אנג'לס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נשיא צרפת עמנואל מקרון בפרלמנט הצרפתי, פריז, 3 ביולי 2017. רויטרס
"הצוות עשה עבודה טובה". נשיא צרפת מקרון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully