וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: נבחרת השליחים של ישראל ניצחה, אך נפסלה

פסילה בהחלפה הראשונה מנעה מישראל מדליית זהב ושיא מכביה ב-4X200 חופשי לגברים. השחיינים האמריקאים קבעו ארבעה שיאי מכביה נוספים, ונבחרתם גם ניצחה את ישראל במשחה הראווה

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: מהדורת סיכום אירועי יום שני במכביה

עוד ארבעה שיאי מכביה נקבעו הערב (שלישי) בבריכת השחייה בווינגייט, במסגרת תחרויות המכביה ה-20, אך שיא נוסף של נבחרת השליחים הישראלים ב-4X200 לא אושר בגלל פסילה בהחלפה הראשונה.

את הערב בבריכה הוציא לדרך משחה שליחים 4X50 מעורב גברים, בו השתתפו שחיינים אולימפיים מנבחרות ישראל וארה"ב. אצל האמריקאים שחו האלופים האולימפיים לני קרייזלברג, ג'ייסון ליזאק ואנתוני ארווין (מדליק הלפיד בטקס הפתיחה של המכביה), יחד עם אלכס בלווטניק, פטרון התחרות ומי שזכה במכביה הקודמת בזהב בשחייה (מאסטרס), ומנגד ייצגו את ישראל שחייני העבר האולימפיים: יואב ברוק, ערן גרומי, גיא ברנע וטל שטריקר. האמריקאים ניצחו עם 1:48.23 דקות והקדימו את בשלוש שניות את הישראלים.

משחה ראווה, מכביה 2017. איתמר גרינברג, המכביה, אתר רשמי
משתתפי משחה הראווה/אתר רשמי, איתמר גרינברג, המכביה

* 4X200 חופשי נשים: נבחרת ארה"ב (לאה גולדמן, קלי פרטל, היילי ברצברג וטסיה קרוסאס) שברה את שיא המכביה עם זמן של 8:21.73 דקות.

* 4X200 חופשי גברים: ישראל סיימה ראשונה כאמור, אך התוצאה של הנבחרת נפסלה בגלל פסילה ולכן ארה"ב שהגיעה שנייה הייתה זו שקיבלה את מדליית הזהב. אוסטרליה עם הכסף וקנדה עם הארד.

* 100 מ' גב נשים: טסיה קרוסאס האמריקאית זכתה במדליית הזהב עם זמן של 1:01.94 דקות, המהווה שיא

מכביה חדש. קרוסאס הקדימה את שחר מנחם הישראלית ולאה גולדמן האמריקאית.

* 100 מ' גב גברים: דוד גמבורג שייט אל הזהב עם זמן של 54.98 שניות והקדים את דוד פרידלנדר ואת יהונתן קופלב, אלוף אירופה מ-2012 שהיה המועמד המוביל לניצחון.

* 100 מ' חזה נשים: מאיה רוזס מארה"ב ניצחה את המשחה ללא קושי עם תוצאה של 1:10.54 דקות. בת ארצה פייטון גרינברג הסתפקה במדליית הכסף, הארד הלך לקרן וסרמן מישראל.

* 100 מ' חזה גברים: בי. ג'יי ג'ונסון הוסיף לעצמו מדליית זהב נוספת עם שיא מכביה בזמן של 1:01.27 שניות. האמריקאי הקדים את בן ארצו ג'רמי באבינט ואת הישראלי איתי גולדפדן.

* 400 מ' חופשי נשים: קלי פרטל האמריקאית בת ה-20 קבעה שיא מכביה עם זמן מצוין של 4:18.19 דקות בדרך לזהב. רוני בובה מישראל סיימה שנייה והיילי הרצברג האמריקאית לקחה את הארד.

* 400 מ' חופשי גברים: שלישייה ישראלית על הפודיום, בראשות יונתן בטשא שניצח עם 3:56.65 וזכה במדליית הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully