וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הפיינל פור יישאר, הקבוצות יוכלו לרשום רק חמישה זרים

11.7.2017 / 16:05

נציגי הקבוצות הקטנות נפגשו לקראת ישיבת דירקטוריון המנהלת, והחליטו לא לבצע שינויים בשיטת המשחקים, במספר הזרים ובחוק הצעירים. מכבי תל אביב והפועל ירושלים יצליחו לשנות את ההחלטה?

one

דירקטוריון מנהלת ליגת העל צפוי להתכנס ביום ראשון הקרוב על מנת להחליט על החוקים ושיטת המשחקים לקראת העונה הבאה, ואם לא יקרה משהו דרמטי, לא יחול כל שינוי לעומת השיטה ששוחקה בליגה העונה.

היום (שלישי) נערכה ישיבה שבה גובשה הדעה של שמונה מתוך 12 קבוצות הליגה: הפועל תל אביב, בני הרצליה, עירוני נהריה, הפועל חולון, הפועל אילת, מכבי ראשון לציון, עירוני נס ציונה והפועל גלבוע/גליל, כשעל הפרק היה מחשבה לשינוי מספר הזרים בליגה, ו/או שינוי חוק הצעירים שחל העונה ושיטת המשחקים. ההצעה שהייתה על השולחן הייתה לעבור לשיטה של הטוב משלושה משחקים בחצי גמר הפלייאוף ומשחק אחד בגמר, אך ההצעה לא זכתה לרוב והוחלט להציע להמשיך לשחק את שיטת הפיינל פור אחרי רבע גמר הפלייאוף שישוחק בשיטת הטוב מחמישה משחקים.

בנוגע לחוק הצעירים, עלתה הצעה לשנות את החוק כך שהקבוצות יצטרכו להחזיק שני שחקנים מתחת לגיל 22 ולא שחקן אחד מתחת לגיל 22 ושחקן נוסף מתחת לגיל 25, אך לבסוף הוחלט להמשיך עם החוק הקיים.

ההצעה הזאת צפויה לעלות בדיון ביום ראשון, בו ישבו גם נציגי ארבע הקבוצות הנוספות - מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי חיפה ומכבי אשדוד/באר טוביה, שחלק מהן תמכו בעליית מספר הזרים לשישה וחזרה לסדרות, אך הם צפויים להתקל בגוש חוסם.

נבן ספאחיה עם גיא גודס טל בורשטיין. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תצליח לשנות את ההחלטה? ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully