וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברק בכר מתלבט בין ברדה, שהר וגדיר לחוד

11.7.2017 / 10:57

האלופה מתכוננת למפגש הראשון מול הונבד (רביעי, 20:00, ספורט 1), המאמן ייבחר חלוץ אחד, דן איינבינדר צפוי לערוך בכורה רשמית. "אנחנו ממש לא מזלזלים בהונגרים", הבטיחו במועדון

צילום: בני בן סימון עריכה: מתן חדד

האלופה הפועל באר שבע תערוך הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המפגש הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול הונבד ההונגרית (רביעי, 20:00, ספורט 1 ו-HD). על פי האימונים האחרונים, עושה רושם שהמאמן ברק בכר גיבש את מרבית ההרכב שלו, כאשר מי שצפוי לערוך הופעת בכורה רשמית בקבוצה הוא דן איינבינדר.

לעומת איינבינדר, שחקני הרכש האחרים לא צפויים להיות בהרכב. אורן ביטון ודור אלו ימתינו על הספסל ואילו איסק קואנקה הפצוע יחמיץ את צמד המפגשים. ההתלבטות המרכזית של בכר היא בחוד, שם יפתח רק אחד מבין השלושה: בן שהר, אליניב ברדה או מוחמד גדיר. בין הקורות ימשיך לקבל את הקרדיט גיא חיימוב, שסיים את העונה שעברה כשוער הראשון. טוני וואקמה יפתח אף הוא, אחרי שהבעיות עמו, שגרמו לו להחמיץ אימון, הסתיימו.

"אנחנו ממש לא מזלזלים בהונגרים", אמרו בבאר שבע, "הם קבוצה חזקה ויתנו פייט. הוכחנו בשנה שעברה שהגישה שלנו היא שכל משחק הוא הכי חשוב ונמשיך ככה גם העונה". האצטדיון צפוי להיות מלא כרגיל.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: "הכישלון עם הזרים נבע מעסקאות מהירות. אסור לטעות שוב"
מכבי חיפה במו"מ עם גראסהופרס, שדורשת 700 אלף יורו על קאיו
בני יהודה: אלי בלילתי חתם לשלוש שנים

שחקני הפועל באר שבע, אליניב ברדה, בן שהר. קובי אליהו
אחד משניהם, או גדיר? ברדה ושהר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully