וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: 12 נקודות לדיארון פוקס, לונזו בול לא שיחק בלייקרס

שחזור המשחק המסקרן מטורניר המכללות נמנע לאחר שהבחירה 2 נזקק למנוחה, LA ניצחה את הקינגס, שקיבלו יכולת טובה גם מבאדי הילד ופרנק מייסון. ג'ון קולינס הצטיין באטלנטה, 12 נק' לבנדר בסאנס

דיארון פוקס סקרמנטו קינגס. AP
הופעה מעודדת. פוקס/AP

היום הרביעי והלפני אחרון בשלב המוקדם של ליגת הקיץ של ה-NBA, הנערכת בלאס וגאס, התקיים הלילה (בין שני לשלישי). רוב העיניים הופנו לעבר המשחק האחרון של הלילה הארוך, שם היו אמורים דיארון פוקס מסקרמנטו ולונזו בול של הלייקרס לשחזר את הקרב הגדול ביניהם מטורניר המכללות האחרון. במשחק ההוא, קנטאקי ופוקס גברו על UCLA ובול ואילו הלילה, קבוצתו של בול ניצחה, 92:95, אולם הוא עצמו לא שיחק לצערם של רבים, בשל כאבים במפשעה.

למרות ההפסד במשחק, פוקס ניצל את ההזדמנות כדי להפגין עוד קצת מכישוריו. הבחירה מספר 5 בדראפט סיים עם 12 נקודות, בעוד באדי הילד קולע 22 עבור הקינגס ופרנק מייסון, בחירת הסיבוב השני של הקבוצה, מוסיף 24 משלו. את הלייקרס הוביל ואנדר בלו עם 21.

אטלנטה הביסה 55:75 את שיקגו, כאשר הרוקי שלה, הבחירה 19 בדראפט ג'ון קולינס, מפגין יכולת טובה עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים. הבחירה 7, לאורי מרקנין, סיים עם 8 ו-9 עבור הבולס. באם אדבאיו, שנבחר 14, קלע 16 וקטף 7 ריבאונדים עבור מיאמי, שגברה 87:91 על וושינגטון.

דראגן בנדר מיודענו סיפק 12 נקודות ו-6 ריבאונדים בהפסד פיניקס, 99:94 מול יוסטון. הבחירה 4 בדראפט, ג'וש ג'קסון, הרשים עם 20 נקודות, בעוד מרקיז כריס צלף 26. החברים החדשים של עומרי כספי בגולדן סטייט הובסו 91:74 מול קליבלנד, כאשר הרוקי ג'ורדן בל מסיים עם 2 נקודות ו-8 ריבאונדים ואילו פט מקו קולע 9 וקוון לוני רק 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully