וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת העתודה בנשים ניצחה 50:88 את נבחרת בריטניה

הנבחרת עלתה למאזן 1:2 עם ניצחון שני ברציפות. עדן רוטברג (19 ו-5 חטיפות), אליסון רונזלבום (15 ו-10 ריבאונדים) וירדן דנן (15) בלטו. שירה העליון: "גרמנו להן להיראות רע"

שחקנית נבחרת העתודה של ישראל טל לוי. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
ניצחון חשוב לנבחרת. טל לב/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

נבחרת העתודה בנשים של ישראל המשיכה היום (שני) את דרכה באליפות אירופה המתקיימת באילת עם ניצחון נהדר 50:88 על נבחרת בריטניה, שהעלה את הנבחרת למאזן של 2 ניצחונות והפסד בודד. מחר הנבחרת תנוח וברביעי תפגוש למפגש חשוב את נבחרת רומניה (18:15).

קלעו לישראל: עדן רוטברג 19 (5 חטיפות), אליסון רוזנבלום 15 (10 ריבאונדים), ירדן דנן 15, טל לב 13, יערה יצחקי 8 (6 אסיסטים), ליאור הלוי 7 (10 ריבאונדים), נגה פלג פלץ 6, יעל גלילי 3, צליל ואטורי 2. אופיר לביא לא קלעה אבל מסרה 8 אסיסטים.

מאמנת נבחרת ישראל, שירה העליון, אמרה לאחר הניצחון: "עבדנו בדיוק לפי תכנית המשחק ההגנתית שלנו. הצלחנו לגרום לבריטניה לצאת מקצב המשחק שלהן, הגענו מאד ממושמעות טקטית ועל זה יש להוסיף את אחוזי הקליעה הטובים שלנו. שיחקנו קבוצתית מאוד וכל שחקנית שעלתה מהספסל נכנסה מצוין לשטף של המשחק ועשתה אפגרייד לרמה שלו ואני מאד שמחה".

מאמנת נבחרת העתודה של ישראל שירה העליון עם צליל ואטורי. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
שירה העליון עם צליל ואטורי/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

המאמנת הוסיפה: "נבחרת בריטניה היא נבחרת מצוינת שכבר ניצחה פה פעמיים ובשנה שעברה ניצחה אותנו ב-25 הפרש. היום אנחנו גרמנו להן להראות רע. צריך לתת הרבה קרדיט להגנה של הבנות. כששומרים ככה יותר קל לצאת להתקפות מעבר ואני מקווה שנוכל לשמר את אחוזי הקליעה".

לקראת ההמשך: "אני לא חושבת על נושא ההפרשים ועל המשחק האחרון, יש לנו עכשיו יום חופש, הבנות צריכות מנוחה פיזית, ואנחנו צריכות להתכונן למשחק הסופר חשוב לשנו מול רומניה. שיחקנו נגדן שני משחקי אימון וזו לא נבחרת שתעשה לנו את החיים קלים. כל משחק באליפות הוא משחק קשה בפני עצמו ולכל משחק אנחנו באות עם תכנית מסוימת".

סנטרית הנבחרת אליסון רוזנבלום אמרה בסיום: "אני חושבת שזה היה המשחק הכי טוב שלנו עד עכשיו, באנו עם הרבה אנרגיות כבר בהתחלה, באנו כאנדרדוג אבל שיחקנו מאד קבוצתי וההגנה שלנו היתה טובה מאד, במיוחד בצבע מאחר והן הרבה יותר גבוהות וגדולות מאיתנו. עשינו עבודה טובה מאד היום. בקשר אלי, זה בהחלט אתגר להתמודד כל ערב מול גבוהות ברמה הזו, אבל אני שומרת על החברות של לקבוצה ואני יודעת שהם גם שמות את עצמן בשבילי ועוזרות לי מאד. אני מאד נהנית פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully