וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה סיימה ב-1:1 מול הפועל נצרת עילית במשחק אימון

10.7.2017 / 20:02

גל לוי כבש לקבוצה של קובי רפואה, שפתח עם רוב שחקני ההרכב הראשון שלו. סער בנבנישתי הנבחן נכנס כמחליף. סומא התראיין בצרפת: "תל אביב זה הטופ, אבל גם פתח תקוה נחמדה. הופתעתי מזה שיש ממ"ד בבית"

יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
פתח בהרכב. יובל שבתאי/יוסי ציפקיס

אחרי שניצחה ביום שישי 1:3 את הפועל אשקלון, מכבי פתח תקוה סיימה הערב (שני) ב-1:1 במשחק אימון מול הפועל נצרת עילית. את השער לזכות המלאבסים כבש גל לוי. זהו משחק האימון השני והלפני אחרון של הקבוצה לפני היציאה למחנה האימון. קובי רפואה פתח עם רוב שחקני ההרכב הראשון שלו, אבל במחצית ערך שינויים רבים. סער בנבנישתי הנבחן נכנס כמחליף.

ההרכב שפתח: צחי גיגי; עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, אורי מגבו; יובל שבתאי, רומאריו פירס, לוטם זינו, רישאר סומא, מנור סולומון; יובל אבידור.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו סיכם, ממתינים לבדיקות הרפואיות
מכבי חיפה המריאה לפולין. המועדון הגיש הצעה רשמית לפאליץ'
אריק ואן דר מאייר: "הפועל באר שבע פייבוריטית - אך לא נוותר בלי מאבק"

רישאר סומא שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
גר עם מרסיאל. סומא/יוסי ציפקיס

קשר הרכש החדש של מכבי פתח תקוה רישאר סומא העניק ריאיון נרחב לאתר sofoot.com בו שיבח את ישראל.

סומא בן ה-30 שחתם בשורות מכבי פתח תקוה לפני חודש נשאל על התאקלמותו בישראל והשיב: "הגעתי ב-24 ביוני ומנהל הקבוצה פגש אותי בשדה התעופה. אני חולק דירה עם ז'והאן מרסיאל שגם בדיוק הגיע. אני מרגיש טוב בדירה, הדבר היחיד שקצת מוזר בעיני הוא שבדירה יש ממ"ד. זה נורמלי לחלוטין פה, אבל בכל זאת, זה מעט מפתיע".

בהתייחס לשאלה על המרחק בין פתח תקוה לתל אביב השיב הרכש החדש של המלאבס: "צריך לעבור מרחק כדי להגיע לתל אביב אבל החופים שווים את זה. המרחק תלוי בפקקים ויש הרבה פקקים. תל אביב זה באמת הטופ. יש הרבה מסעדות וברים. גם פתח תקוה נחמדה. בהחלט יש רמת חיים בישראל. האנשים חמים ונעימים, רק הגעתי אבל אני אוהב את זה".

סומא הודה כי הידע שלו על הכדורגל הישראלי מועט למדי. לדבריו: "ידעתי שהמועדונים המרכזיים הם מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. שיחקתי בברסט עם עדן בן בסט. השחקנים הישראלים נראים טכניים ואני כבר מחכה בקוצר רוח למשחקי אימון ולפתיחת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully