וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: טל בומשטיין חתם בהפועל רמת גן, מישל רוס בהפועל מרמורק

השוער שגדל במכבי חיפה והצטיין בעירוני נשר בשנתיים האחרונות, שב לשתף פעולה עם אריק בנאדו שאימן אותו בקבוצת הנוער. הרחובותים ממשיכים להתחזק, חדרה הנחיתה את אוסטין אג'ידה

טל בומשטיין שוער הפועל רמת גן (במרכז). דף הפייסבוק של הפועל רמת גן, אתר רשמי
תחנה חדשה. טל בומשטיין/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל רמת גן

הפועל רמת גן החתימה הערב (ראשון) את השוער טל בומשטיין, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והצטיין בשנתיים האחרונות בעירוני נשר. השוער בן ה-22 היה שותף לעלייה של נשר מליגה א' וסייע לה להישאר בלאומית בעונה האחרונה, אך כעת שב לשתף פעולה עם אריק בנאדו, שאימן אותו במחלקת הנוער הירוקה.

אוסטין אג'ידה שוער הפועל חדרה. דף הפייסבוק של הפועל חדרה, אתר רשמי
שוב בישראל. אוסטין אג'ידה/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל חדרה

הפועל מרמורק, העולה החדשה ללאומית, צירפה את הקשר מישל רוס שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה. רוס גדל במ.ס. אשדוד ושיחק גם בשיכון המזרח, סקציה נס ציונה, הכח עמידר רמת גן והפועל ירושלים. מוחמד אזברגה חתם לעונה נוספת אחרי שהגיע מבני לוד באמצע העונה הקודמת.

עולה נוספת, הפועל חדרה, סיימה היום המתנה ארוכה לשוער אוסטין אג'ידה שנחת בארץ. הניגרי בן ה-33, שלא שיחק בשנתיים האחרונות מאז עזב את הפועל באר שבע, היה השחקן הראשון איתו סיכמה חדרה הקיץ, אך בעיות מול משרד הפנים מנעו את הגעתו עד עכשיו. אג'ידה מצטרף לקשר הבוסני סמיר באירקטרביץ' שהגיע מהפועל פתח תקוה, כך שלקבוצה של מומו ניסטל נותר מקום לזר אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully