וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה של ישראל לנשים ניצחה 50:79 את אירלנד

השחקניות של שירה העליון הציגו משחק נפלא והשיגו ניצחון ראשון באליפות אירופה. עדן רוטברג עם 16 נקודת, ירדן דנן ונגה פלג פלץ (11 כל אחת) בלטו. במשחק הבא הנבחרת תפגוש את בריטניה

נבחרת הנשים של ישראל לפני המשחק מול אירלנד. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
ניצחון חשוב. נבחרת ישראל לפני המשחק/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

נבחרת העתודה של ישראל לנשים השיגה היום (ראשון) את ניצחונה הראשון באליפות אירופה הנערכת באילת, עם 50:79 מוחץ על נבחרת אירלנד. הנבחרת עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון והגדילה אותו ככל שהמשחק התקדם עד לסיום.

קלעו לישראל: קלעו לישראל: עדן רוטברג 16, ירדן דנן 11, נגה פלג פלץ 11, שיר לוי 9, אליסון רוזנבלום 8, טל לב 5, יערה יצחקי 4, אופיר לביא 4, ליאור הלוי 4, עמית טולמן 3, יעל גלילי 3, צליל ואטורי 1.

מחר (שני) בשעה 18:15 תתמודד ישראל מול בריטניה במשחקה שלישי בטורניר.

ירדן דנן בקרב על הכדור. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
ירדן דנן בקרב על הכדור/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

מאמנת נבחרת העתודה, שירה העליון, אמרה אחרי הניצחון: "היום בניגוד לאתמול יצרנו המשכיות במשחק, גם השחקניות שפתחו את המשחק וגם אלו שעלו מהספסל שיחקו הרבה יותר טוב ברמה האישית וזה השפיע על הכלל. שיחקנו יותר טוב, נראינו יותר טוב. עם כל הכבוד למשחק הזה, הוא נגמר והפנים שלנו קדימה למשחק מחר. יש לנו משחק סופר קשה מול בריטניה, שפחות או יותר בהרכב הזה ניצחה אותנו ב25 הפרש בשנה שעברה. אנחנו צריכות למצוא את הדרך לעשות משחק טוב ולנצח".

"אנחנו עושים סקאוט לפני כל משחק והשחקניות מגיעות מוכנות ברמה ההגנתית ליריבה, אבל לא כל הדברים תלויים בסקאוט וצריך לעשות התאמות תוך כדי המשחק. זה משהו שאנחנו מדברות עליו כדי לשדרג את המשחק שלנו ואת הנבחרת".

ירדן דנן שסיימה עם 11 נקודות ו-3 שלשות אמרה בסיום: "אתמול נראינו באמת רע אבל תיקנו את הטעויות והגענו מוכנות מקצועית ומנטלית. זה יותר אנחנו שהיינו טובות היום מאשר היריבה שהיתה חלשה. אישית היה לי אתמול קצת קשה, היום הגעתי יותר מוכנה ואני שמחה ואני מקווה שמעכשיו זה רק ירגיש ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully