וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק נפרד: "תודה לאוהדי מכבי על התמיכה, אולי עוד נתראה"

הגארד שעובר למילאנו של פיאניג'אני צייץ: "איטליה, הנה אני בא". ברצלונה חושבת בגדול ועל פי דיווח, הגישה הצעות ענק לשיין לארקין (5.5 מיליון יורו לשנתיים) ואדם האנקה (7.5 מיליון לשלוש)

שחקן באסקוניה שיין לארקין. GettyImages
ברצלונה נחושה להחתים אותו. לארקין/GettyImages

אנדרו גאודלוק, ששיחק בעונה החולפת במכבי תל אביב ועובר למילאנו, אותה יאמן בעונה הבאה סימונה פיאניג'אני (שהוביל את הפועל ירושלים לאליפות), נפרד מהצהובים: "איטליה, הנה אני בא. אני מעריך את כל התמיכה מכל אוהדי מכבי תל אביב, אולי עוד נוכל להיפגש בעתיד!"

* אחרי עונת שפל בקריטריונים שלה, ברצלונה ממשיכה לעבוד במרץ על חיזוק לעונה הקרובה. אחרי שהחתימה את תומא הרטל הרכז הצרפתי המצוין, הגישה שתי הצעות ענק לכוכבי באסקוניה, שיין לארקין ואדם האנגה. הרכז האמריקאי קיבל הצעה של 5.5 מיליון יורו לשנתיים והסכים לה, במטרה להתאחד עם מאמנו בעונה החולפת סיטו אלונסו. לבאסקוניה יהיו כעת חמישה ימים להשוות את ההצעה, או לאבד את הרכז המצוין.

האנגה, שנבחר לשחקן ההגנה של היורוליג, קיבל הצעה לחוזה עתק של 7.5 מיליון דולר לשלוש שנים. יש לציין שמי שמחזיקה את הזכויות על האנגה היא סן אנטוניו ספרס שבחרה בו בדראפט ב-2011, אולם הגעתו של רודי גיי לקבוצה הקטינה מאוד את סיכוייו של ההונגרי להשתלב ב-NBA בעונה החולפת. בדומה ללארקין, כעת הכדור בידיים של באסקוניה שכדי להשאיר את הפורוורד אצלה היא צריכה להשוות את ההצעה של ברצלונה עד חמישה ימים מהיום.

* בספרד טוענים שמי שכבר סיכם בברצלונה הוא פייר אוריולה, שחקן ולנסיה לשעבר. הקטלאנים מוכנים לשלם פיצוי של מיליון יורו על מנת לשחררו.

* אנאדולו אפס הודיעה היום על חתמתו של קרונוסלאב סימון, הגארד המצטיין של מילאנו ונבחרת קרואטיה. סימון שיחק בשתי העונות החולפות במילאנו, עמה הוא זכה באליפות ב-2016 ושני גביעים. בעונה שעברה הוא רשם ממוצעים של 12 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק בליגה האיטלקית אשתקד. ביורוליג הוא קלע 11 נקודות למשחק והוסיף 3.6 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully