וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה של ישראל לנשים הפסידה לקרואטיה 65:51

החבורה של שירה העליון פתחה היטב, אבל הקרואטיות חזרו וניצחו בפתיחת אליפות אירופה שמתקיימת בישראל. עדן רוטברג הובילה את הקלעיות עם 10 נקודות

טל לב  נבחרת העתודה של ישראל. איגוד הכדורסל
טל לב/איגוד הכדורסל

נבחרת העתודה של ישראל לנשים פתחה את אליפות אירופה המתקיימת באילת, עם הפסד לקרואטיה החזקה 65:51. השחקניות של שירה העליון פתחו היטב ועלו ל-6:14, אבל קרואטיה חזרה לתמונה ועד המחצית עלתה ל-29:34. ברבע האחרון הקרואטיות פתחו פער דו ספרתי וישראל איבדה אחיזה והפסידה.

קלעו לישראל: עדן רוטברג 10, טל לב 9, אליסון רוזנבלום 7, אופיר לביא וצליל וטורי 6 כ"א, יערה יצחקי 4, פלג פלץ 4, ירדן דנן 3, ליאור הלוי 2.

מאמנת נבחרת העתודה שירה העליון אמרה לאחר המשחק: "זה לא היה משחק טוב שלנו, גם ברמת אחוזי הקליעה וגם ברמת ההתאמות תוך כדי המשחק. אבל זה טורניר ארוך והדגש הוא על ההמשכיות ועל המעברים למשחק הבא. מחר יש לנו משחק שחובה לנצח מול אירלנד, אנחנו נבוא ונהיה טובות יותר, אני סומכת על הבנות שנבוא מרוכזות ומפוקסות יותר וננצח את המשחק".

מנהל האגף המקצועי לנשים טל נתן אמר: "כמו שהיום אנחנו עצובים, אני מסתכל קדימה. היה משחק לא טוב שלנו אבל זה נותן לנו הרבה אפשרויות להתקדם קדימה, המשחקים הבאים הופכים להיות משחקי מאסט. אני מניח שאחרי הניצחון נגדנו, קרואטיה יסיימו את הבית במקום הראשון. אבל צריכים עכשיו לבוא יום אחרי יום, לנצח את המשחקים ולנסות להעפיל לחצי הגמר, זו צריכה להיות המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully