וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתירה: דני פרידמן עלה לגמר ב' בתחרות גביע העולם בלוצרן

הישראלי, שהחלים לאחרונה משבר בידו, סיים במקום החמישי בחצי הגמר ל-2,000 מטר עם זמן של של 7:15.69 דקות: "המטרה לסיים בין שלושת הראשונים, ואחר כך הפנים קדימה גם למכביה"

דני פרידמן חותר ישראלי. DETLEV SEYB, אתר רשמי
רוצה לסיים בין שלושת הראשונים בגמר ב'. דני פרידמן/אתר רשמי, DETLEV SEYB

החותר הישראלי דני פרידמן עלה היום (שבת) לגמר ב' בתחרויות גביע העולם בחתירה אקדמית הנערכות בלוצרן, שוויץ. פרידמן סיים במקום החמישי בחצי הגמר ל-2,000 מטר ויתחרה מחר (ראשון, 10:30 שעון ישראל) על מקומות 7-12 בתחרות.

פרידמן חצה את קו הסיום בזמן מצוין של 7:15.69 דקות, כשלפניו אנחל רודריגס מקובה, סוורי נילסן מדנמרק, סטניסלב שצ'רבאצ'ניה מבלארוס, והמדליסט מאולימפיאדת ריו - מינדאוגאס גריסקוניס מליטא.

"זו לא שנה מאתגרת בשבילי, וגביע העולם הוא למעשה התחרות המשמעותית הראשונה שהצלחתי להשתתף בה העונה", אמר פרידמן, שחזר לשגרת האימונים רק לפני כחודש, שלושה שבועות בלבד לאחר שהחלים משבר בידו. "אני מאוד מרוצה מהתוצאה - למרות הפציעה ביד, באתי לתת את הכuל, במטרה להתברג בין ה-12 הראשונים – ועשיתי את זה! מחר אמשיך במשימה, ואנסה לסיים בין שלושת הראשונים בגמר ב'. הפנים קדימה גם למכביה בהמשך השבוע, ואחר כך לאליפות העולם בארה"ב בסוף ספטמבר, אליה אני מקווה להגיע בשיא."

ממרכז דניאל לחתירה נמסר כי מיד עם סיום תחרויות גביע העולם מחר, ישוב פרידמן חזרה לישראל, כשכבר ביום ב ישתתף בתחרויות המכביה ה-20, כשהוא המועמד המוביל לזכייה במדליית הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully