וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: האחיות מארגנטינה מסמנות זכייה בזהב בהוקי-שדה

בזמן שדניסה ומישל סגליס שמו לעצמן למטרה לזכות במדליה ("נעשה את הכול במכביה"), גבריאל אדלשטיין, בן זוגה של מישל, מככב בנבחרת הכדורגל באולמות של ארגנטינה ואף כבש צמד ב-0:13 על הונגריה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: טקס הפתיחה של המכביה

נבחרת ההוקי-שדה של הולנד זכתה במקום הראשון במכביה הקודמת, עם כוכבת העל סופי קלוסטר, וגם הפעם היא מסמנת זכייה. מנגד אחת היריבות היא ארגנטינה, שזכתה לפני שנתיים במקום הראשון במשחקי ה'מכבי מכבי פאן אמריקה' שנערכו בצ'ילה.

ביום השני של תחרויות המכביה, במשחק הראשון בטורניר ההוקי-שדה, שתי הנבחרות נפגשו במגרש הסמוך לאצטדיון המושבה בפתח תקוה. הן נפרדו בשוויון נטול שערים, אבל ממש כמו באליפות העולם האחרונה ב-2014, בה הולנד זכתה בזהב וארגנטינה בארד, מדובר בשתי מדינות ששמו לעצמן למטרה להתחרות על המדליות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
האחיות הארגנטינאית דניסה ומישל סגליס, מכביה 2017. דיאריו סטמפה, אתר רשמי
רוצות לחזור עם הזהב. האחיות סגליס/אתר רשמי, דיאריו סטמפה

אם להולנדיות היה אז את קלוסטר, לארגנטינה יש את היום האחיות דניסה ומישל סגליס. דניסה אף הייתה בעבר שחקנית בסגל הרחב של נבחרת ארגנטינה. האחות מישל, הקפטנית של הנבחרת, נחשבת לשחקנית מוכשרת מאוד, ויש אפילו קשר משפחתי מעניין.

מישל היא בת זוגו של גבריאל אדלשטיין, שהבקיע אמש צמד בניצחון ארגנטינה 0:13 על הונגריה בכדורגל אולמות. אגב, אל אדלשטיין היה אמור להצטרף האח, מתיאס, שהוא גם שחקנה של הנבחרת הלאומית של ארגנטינה בכדורגל אולמות. אגב, ארגנטינה היא מועמדת מובילה לזכייה, כפי שעשתה במשחקי המכבי פאן אמריקה לפני שנתיים בצ'ילה.

"זו גאווה גדולה, שיוצרת אושר מוחלט. נעשה את כל האפשר במכביה. זה מיוחד. אנחנו רוצות לחזור מישראל עם הזהב", הן אמרו בריאיון שנערך בארגנטינה ב"דאריו סטמפה".

אגב לפני כמה ימים ציינו שדבי קלינגר, עולה חדשה מארגנטינה, שאף שיחקה עם השתיים, הקימה מחדש את נבחרת הנשים של ישראל בהוקי שדה (במשחקן הראשון במכביה הפסידו לארה"ב), אז גם האחיות סגליס נרתמו למטרות. אחת מהן אף שיתפה פוסט בפייסבוק לבקשת תמיכה למימון בנבחרות ההוקי שדה של ישראל.

המפגש בין ישראל לארגנטינה בהוקי שדה ייערך באמצע השבוע הקרוב, גם כן במגרש הסינטטי הצמוד לאצטדיון המושבה. אגב, מחר - 16:30 - באולם זיסמן ברמת גן - נבחרת ארגנטינה תפגוש את נבחרת ישראל (שהביסה אמש את צרפת) בכדורגל אולמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully