וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: נבחרת הוותיקים בכדורגל גברה 0:1 על ברזיל

אורן סגרון החמיץ פנדל בדקה העשירית, אולם אבינועם מליחי המחליף כבש בפנדל משלו במחצית השנייה וסידר לכחולים-לבנים ניצחון ראשון. בהמשך: מפגשים מול אוסטרליה (בראשון) וארצות הברית (בשלישי)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יום המשחקים השלישי במכביה נערך היום (שישי) ואחד ממוקדי העניין היה משחק הכדורגל בין נבחרות הוותיקים של ישראל לברזיל, שהסתיים ב-0:1 למקומיים משער בפנדל של המחליף, אבינועם מליחי. המשחק נערך במגרש החדש בעמק הארזים בירושלים ובמחצית הראשונה החמיץ אורן סגרון פנדל, כבר בדקה העשירית.

בהרכב של ישראל אפשר היה למצוא כמה שמות מעניינים כמו ירון מליקה, גדי חזות, שרון צופין, ישראל כהן, איציק בן תורה, אמיר שלח, אייל חיים, יוסי שושני, ניר שיקווה, אורן סגרון ורונן חרזי. במחצית השנייה המאמנים שאול מימון ועופר לביא ביצעו עשרה חילופים, כאשר השוער רפי כהן נכנס אל בין הקורות, יחד עם שחקני השדה עופר שטרית, דוד הרשליקוביץ, תומר ברזילי, עודד צחי, אמיל חורגין, ניסן חיון, יניב בן אור, נצח מסובי ומליחי. במדי ברזיל הצטיין קלאודיו גואדאנגו, ששיחק בעברו במספר מועדונים גדולים במולדתו. ביום ראשון תשחק ישראל מול אוסטרליה ובשלישי נגד ארצות הברית.

בטורניר כדורגל האולמות הביסה ישראל את צרפת 0:6 וארצות הברית גברה 0:5 על קובה. בכדורסל, צרפת הביסה את קובה 41:105 (13 נקודות לאלקסיס בן שימול ועוד ארבעה שחקנים עם 12 כל אחד). בנשים, קנדה גברה 25:53 על בלגיה. בטורניר כדורעף הנשים ניצחה אוקראינה 0:3 את בלגיה.

רונן חרזי. באדיבות יוסי סוריק, מערכת וואלה! NEWS
גם חרזי לקח חלק/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות יוסי סוריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully