וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד סגר לשנתיים נוספות

אחרי שבעונת הבכורה שלו עם הסגולים סיפק שיא קריירה של 11.4 נקודות בממוצע למשחק, הפאוור פורוורד הוותיק (בן 33, 2.04) יישאר בקבוצה של אריק אלפסי עד קיץ 2019 לכל הפחות

one

הפאוור פורוורד הישראלי יהונתן שולדבראנד סגר היום (שישי) לשנתיים נוספות בעירוני נהריה, במדיה שיחק בעונה שעברה.

יהונתן שולדבראנד שחקן עירוני נהריה (שמאל) מול קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הרוויח את מקומו ביושר עם עונה טובה. שולדבראנד/ברני ארדוב

שולדבראנד (בן 33, 2.04) הגיע לנהריה אחרי ארבע שנים בהפועל תל אביב ועוד עונה במכבי אשדוד באר טוביה וסיפק אשתקד 11.4 נקודות (שיא קריירה בנקודות בליגת העל) ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא שיחק 26.9 דקות בממוצע, ב-32 משחקים בעונה הסדירה בסך הכול והוסיף גם 2.0 אסיסטים, 1.8 איבודים ו-1.5 חטיפות, תוך שהוא קולע ב-49 אחוזים לשתי נקודות, 40.3 אחוז לשלוש ו-75.8 אחוז מהקו ומספק 11.5 נקודות מדד. משחק השיא שלו בעונה הסדירה היה 23 נקודות מול האקסית הפועל תל אביב, בניצחון של נהריה במחזור ה-26.

בפלייאוף, בחמשת משחקי הסדרה מול הפועל ירושלים, שהסתיימה בהפסד של נהריה 3:2 לאלופה שבדרך, אחרי שכבר הובילה 0:2 על האדומים, שיחק שולדבראנד 32.6 דקות בממוצע וסיים עם 15.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים, לצד 2.6 איבודים.

החתימה של שולדבראנד בקבוצה של אריק אלפסי מגיעה קצת יותר משבוע אחרי הצטרפותו של דנזל ליוינגסטון, הזר החדש של הסגולים. בקבוצה רוצים לצרף גארד ישראלי בכיר, כשאחד המועמדים הוא יפתח זיו, שמחזיק בהצעה ממכבי חיפה, ונראה שיעדיף את הירוקים. אם נהריה לא תצליח לצרף את זיו, מועמדותם של יובל נעימי, שנפגש עם ראשי המועדון, ואף ניב ברקוביץ' ששיחק בשנתיים האחרונות בנהריה, נשקלת בחיוב. איגור נסטרנקו עשוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully