וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בג'ודו נתקעה בברצלונה: "כואב לראות קשישים בוכים"

7.7.2017 / 13:50

הנבחרת ומאמניה נתקעו למעלה מ-24 שעות בשדה התעופה בברצלונה, אך כעת הם בדרך חזרה. אורן סמדג'ה סיפר: "אנחנו שורדים ועומדים בזה, אבל אנשים מבוגרים נמצאים פה בלחץ גדול מאוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נבחרת ישראל בג'ודו על הרצפה בנמל התעופה/מערכת וואלה, צילום מסך

נבחרת הג'ודו של ישראל והמאמנים אורן סמדג'ה ושני הרשקו, נתקעו למעלה מ-24 שעות בשדה התעופה בברצלונה, וזאת בשל תקלה שאירעה במטוס חברת "אל על" אשר היה אמור להוביל את הנבחרת ועוד מאות נוסעים חזרה מספרד לישראל. כעת מסתמן שהנבחרת כבר בדרך חזרה והמטוס ינחת בישראל לפני כניסת השבת, אבל זה לא משכיח את עוגמת הנפש שחוותה הנבחרת.

אתמול (חמישי) בבוקר הגיעה נבחרת הג'ודו שהתאמנה בברצלונה לקראת אליפות העולם בג'ודו ומשחקי המכביה לשדה התעופה בברצלונה על מנת לשוב לישראל, אך אז התברר לג'ודאים ולחברי המשלחת, כמו גם למאות הנוסעים שהיו אמורים להיות על המטוס, כי אירעה תקלה באחד מרכיבי המטוס והטיסה לא תצא בזמן. גורם בנבחרת הג'ודו אמר בשעה האחרונה לוואלה! ספורט: "אנחנו תקועים כאן יותר מ-24 שעות ואף אחד לא אומר לנו מתי ואם בכלל אנחנו טסים היום. הגענו אתמול במטרה לחזור חזרה לארץ. חלק מהנבחרת אמור להשתתף במשחקי המכביה, האחרים התאמנו כאן בברצלונה לקראת אליפות העולם ואין לנו תשובות במשך יותר מ-24 שעות".

בנבחרת הג'ודו סיפרו כי המלון שהוצע לאנשים מרוחק כשעה וחצי נסיעה מהשדה, ולכן נשארו כל הג'ודאים, וכאמור גם סמדג'ה והרשקו מאמני הנבחרות להעביר את כל הלילה בשכיבה על רצפת שדה התעופה.

אורן סמדג'ה אמר לוואלה! ספורט ש"טסתי כבר עשרות פעמים בחיי, גם כספורטאי וגם באופן פרטי, נתקלתי במספר תקלות ועיכובים בעבר, אבל הדברים תמיד נפתרו בצורה הרבה יותר יעילה. אנחנו שרדנו ועמדנו בזה, אבל הכי כאב לי לראות אנשים מבוגרים בני 70 ו-80 מזילים דמעה ונמצאים בלחץ כזה גדול ממה שחווינו".

(עדכון ראשון: 10:50)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נאלצו להעביר את הלילה בשדה. נבחרת ישראל בג'ודו/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully