וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.7: גיא אסולין במגעים עם סיינה, מרקו וראטי נשאר?

הישראלי עשוי לשחק בליגה השלישית באיטליה. כוכב פ.ס.ז' פרסם סרטון ובו התנצל על דברי סוכנו: "אתן הכל עבור המועדון". קונטי חתם רשמית במילאן, ז'רמי מתיו חתם רשמית בספורטינג

אתר רשמי

בווידאו: אלכסנדר לקאזט, הרכש הנוצץ של ארסנל

העברות

* פריס סן ז'רמן החתימה לשלוש שנים את המגן השמאלי של ריאל סוסיאדד בעונה שעברה, יורי ברצ'יצ'ה. "אני מאושר וכבר לא יכול לחכות להצטרף", אמר הספרדי בן ה-27.

* ברצלונה הודיעה רשמית על התרת חוזהו של ז'רמי מתיו, שמצא בית חדש בספורטינג ליסבון.

* הקיץ העמוס של מילאן נמשך: לאחר שעבר אמש בדיקות רפואיות, אנדראה קונטי חתם באופן רשמי. הרוסונרי שילמו לאטאלנטה 24 מיליון יורו עבורו.

* חסוס ואייחו הוצג רשמית בריאל מדריד. הבלם יקבל את הספרה 3 שהייתה שייכת לפפה שעזב לבשיקטאש.

* ברנלי החתימה לשנתיים את החלוץ ג'ונתן וולטרס מסטוק סיטי, סכום העסקה עדיין לא פורסם.

* אינטר הודיעה רשמית על החתמתו של בלם נבחרת סלובקיה וסמפדוריה, מילאן שקריניאר (22) בתמורה לכ-20 מיליון יורו.

* חבר חדש לטאלב טואטחה באיינטרכט פרנקפורט: הקשר ההולנדי ג'ונתן דה גוזמן (29) נרכש מנאפולי תמורת 2 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים.

* גורדון שילדנפלד, בלם נבחרת קרואטיה בן ה-32, הצטרף לאנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי אחרי ששוחרר מדינמו זאגרב.

* ג'ורדי גומס, הקשר הספרדי בן ה-32 שגדל בברצלונה ושיחק בעונה האחרונה בוויגאן וראיו וייקאנו, חתם לשנתיים בלבסקי סופיה כמחליפו של גיורגי קוסטדינוב שעבר למכבי חיפה.

* וורנון אניטה, המגן/קשר ההולנדי בן ה-28, סיים חוזה בניוקאסל וחתם לשלוש שנים בלידס יונייטד.

* רובן סוברינו, החלוץ הספרדי שגדל בריאל מדריד ושיחק בעונה שעברה באלאבס כמושאל ממנצ'סטר סיטי, חתם לארבע שנים בקבוצה במדיה כבש שני שערים בעונה הקודמת.

* הבלם בן ה-24 יורס אוקורה, שחקן נבחרת דנמרק ולשעבר באסטון וילה, עזב את קופנהאגן וחתם לשלוש שנים באולבורג.

* פול ז'וזה אמפוקו, 25, הקשר ההתקפי שכיכב במדי סטנדרד ליאז' בימי גיא לוזון, חזר לקבוצה הבלגית אחרי שהיה שייך לקייבו האיטלקית והושאל לפנאתינייקוס.

* לגיה ורשה רכשה מוויסלה קראקוב בחצי מיליון יורו את קשר נבחרת פולין, קז'ישטוף מאצ'ינסקי, שחתם על חוזה לשנתיים.

* ארסנל הודיעה שבלמה הגרמני, פר מרטסאקר, צפוי לפרוש בסוף העונה ולקבל את תפקיד מאמן האקדמיה של התותחנים.

* האדרספילד ממשיכה להתחזק והחתימה לשלוש עונות את הבלם הדני מתיאס יורגנסן המכונה "זאנקה". העולה החדשה לפרמיירליג תשלם לקופנהאגן 3.5 מיליון יורו.

* איסטנבול בשאקשהיר השלימה את החתמתו של המגן השמאלי גאל קלישי.

שמועות

* מרקו וראטי התנצל על דבריו של סוכנו (בין היתר: "הוא אסיר בפריס סן ז'רמן") ואמר הערב בסרטון (שמופיע בתחתית הידיעה) לאתר הרשמי של קבוצתו הנוכחית: "הסוכן שלי טעה, הוא אמר דברים שלא משקפים את דעותי. טוב לי מאוד פה ואני שמח להמשיך בהכנות לעונה. אתן הכל עבור החולצה הזאת, כפי שכל הזמן עשיתי. תמיד אתן 100 אחוז לפריס סן ז'רמן, וזו הבטחה".

* רומלו לוקאקו נמצא בלוס אנג'לס ושם הוא אמור לעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה במנצ'סטר יונייטד, שתשלם עבורו לאברטון 75 מיליון ליש"ט.

* על פי ה"טיימס", אנטוניו קונטה זועם על הנהלת צ'לסי שאיבדה את לוקאקו ובאופן כללי, לא פועלת כלל בחלון ההעברות.

* יובנטוס ממשיכה בתהליך להחתמת פדריקו ברנרדסקי מפיורנטינה, כאשר ההצעה הראשונה שהגישה האלופה על הקשר הוורסטילי עומדת על 40 מיליון יורו.

* ברצלונה לא מוותרת על פאוליניו: אחרי שגוואנגז'ו אברגרנדה דחתה את ההצעה הראשונה של הקטלאנים על הברזילאי בן ה-28, ז'וספ מריה ברתומאו הודיע כי בכוונתו להגיש הצעה משופרת, שגדולה בכ-20 מיליון יורו, כדי להשלים את צירופו.

* ה"דיילי מירור" מדווח שטוטנהאם וליברפול מעוניינות בקשרה הצעיר של לסטר סיטי, דמראיי גריי.

* עוד ב"דיילי מייל": ראשי ריאל מדריד הודיעה לקיליאן אמבפה שהם יגישו עליו הצעה רשמית לאחר שימכרו את אלברו מוראטה וחאמס רודריגס.

* ארסנל רוצה עוד רכש מהליגה הצרפתית ולא מוותרת על פאביניו, המגן/קשר הברזילאי שמונאקו לא ממהרת למכור. אלופת צרפת כבר דחתה כמה הצעות על השחקן, אך ארסנל מתכננת להציע 50 מיליון יורו כדי להחתימו.

* הקשר הסלובקי יוראי קוצקה (30) נמצא בדרכו לטורקיה כדי לחתום בטרבזונספור, שתשלם עליו למילאן 6 מיליון יורו.

* צ'לסי חזרה להתעניין בפרננדו יורנטה, אותו מעדיף אנטוניו קונטה כחלוץ מחליף על פני מישי בטשואיי.

* אוסקר גרסיה מחפש חיזוק להגנת סנט אטיין ועל פי התקשורת הצרפתית הוא רוצה להחזיר שני שחקנים שעשו עונות טובות בליג 1: מרסל טיסראן מאינגולשטאדט ואייסה מנדי מבטיס.

* לסטר סיטי קרובה להחתים את חלוצה הניגרי של מנצ'סטר סיטי, קלצ'י איהנאצ'ו בן ה-20. השועלים צפויים לשלם לסיטיזנס 25 מיליון ליש"ט עבור שירותיו.

* על פי פרסומים באיטליה, רומא מעוניינת בשחקנה של ליברפול, אלברטו מורנו. המגן הספרדי מיעט לשחק בעונה שעברה וצפוי לעזוב.

* ה"ברמינגהאם מייל" טוען שאסטון וילה מעוניינת לחזור לפרמיירליג כמה שיותר מהר ומעוניינת להוסיף לג'ון טרי את שוערה של מנצ'סטר סיטי, ג'ו הארט, שהושאל בעונה שעברה לטורינו האיטלקית.

* קייסוקה הונדה (31) ששוחרר ממילאן מבוקש על ידי הקבוצה בה החל את הקריירה האירופית שלו, ונלו. פרסומים בהולנד טוענים שב"גאוות הדרום" מנסים לשכנע את היפני להגיע בעזרות גיוס משקיעים שיממנו את שכרו הגבוה.

ההתנצלות של וראטי

פרננדו יורנטה שחקן סוונסי חוגג שער. רויטרס
קונטה סימן אותו. פרננדו יורנטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully