וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש חתם באנורתוזיס לעונה אחת

השוער בן ה-29 ישחק באירופה לראשונה בקריירה, וישתף פעולה עם מאמנו לשעבר רוני לוי. הרוש, שירד ליגה עם הפועל תל אביב, היה מבוקש בהפועל חיפה, אך החליט לצאת לאירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר חדש. אריאל הרוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוער הפועל תל אביב בעונה החולפת, אריאל הרוש, חתם היום (חמישי) רשמית באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, קבוצתו של המאמן הישראלי רוני לוי. השוער חתם לעונה אחת באמצעות סוכניו גלעד ורונן קצב ואדם קידן.

הרוש, שירד ליגה עם הפועל תל אביב בעונה החולפת, העדיף למצות את האפשרויות שלו באירופה למרות התעניינותו של ניר קלינגר, שהיה מאוד מעוניין לצרפו להפועל חיפה לקראת העונה הבאה. הרוש כבר שיחק תחת רוני לוי, בשתי קדנציות נפרדות בהן שיתפו פעולה בבית"ר ירושלים.

הרוש בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של בית"ר ועלה לבוגרים בשנת 2008. בעונה שלאחר מכן הוא קיבל את אפודת השוער הראשון בבירה ופרץ לתודעה בזכות עונה טובה מאוד. הוא נשאר בבית"ר במשך ארבע עונות נוספות, במהלכן מונה גם לקפטן הקבוצה, אך יחסיו עם אוהדי הקבוצה נתקלו בקשיים רבים במהלך עונת 2012/13, אז הגיעו לירושלים השחקנים הצ'צ'נים. באוגוסט 2014 נקבע בבוררות כי הרוש יכול להשתחרר מבית"ר ירושלים ללא תמורה וחתם במכבי נתניה, איתה ירד ליגה בתום העונה. הרוש עבר להפועל תל אביב, החמיץ מספר חודשים בעונה שעברה בשל פציעה, ובעונה החולפת היה אחד השחקנים היציבים בתקופה המטלטלת שעברה על המועדון, אך לא הצליח להימנע מירידת ליגה נוספת. כעת השוער ישחק באירופה בפעם הראשונה בחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully