וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון צירפה את החלוץ רן יצחק, עלי חטיב בהפועל חדרה

הירושלמים החתימו לעונה אחת את החלוץ בן ה-29 ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל כפר סבא. קשר מכבי אחי נצרת בשתי העונות האחרונות הצטרף לעולה החדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מודה לקהל המדהים של כפר סבא". רן יצחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל קטמון ממשיכה להתחזק לקראת פתיחת עונת 2017/18 בליגה הלאומית. הירושלמים, שצירפו לשורותיהם אתמול (שלישי) את השוער ברק לוי כמושאל ממכבי תל אביב, החתימו לעונה אחת את החלוץ רן יצחק, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל כפר סבא.

החלוץ בן ה-29 כבש שני שערים בעונת הירידה של כפר סבא מליגת העל, ובעבר שיחק גם בבני סכנין, הפועל ראשון לציון, הפועל ניר רמת השרון, הפועל רמת גן והפועל תל אביב. "אני שמח להגיע למועדון כל כך מיוחד בנוף הכדורגל, ומלא מוטיבציה לתרום להצלחתו", אמר יצחק לאתר המועדון. "אני מודה לקהל המדהים של כפר סבא שתמך בי בשנים האחרונות ומאמין כי אקבל בית חם גם מקהילת הפועל קטמון ירושלים".

שתי ההחתמות האחרונות מצטרפות להבאתו של המגן ההולנדי ירון טסלאר מהפועל רמת גן ולחזרתו של הקשר הוותיק עוז צבאג לעונת פרישה. אבירם ברוכיאן ואורי פסו חתמו לעונה נוספת וימשיכו גם תחת הדרכתו של המאמן החדש-ישן ליאור זדה.

עלי חטיב, קשר מכבי אחי נצרת בשתי העונות האחרונות, הצטרף לעולה החדשה הפועל חדרה. הקשר בן ה-29, ששיחק בעבר גם בהפועל חיפה ומכבי נתניה, חתם לעונה אחת בקבוצה ואמור להשתתף כבר מחר במשחק האימון מול מכבי הרצליה.

גם העולה הנוספת הפועל מרמורק החתימה שחקן חדש. זהו גיא משפתי, בלם/קשר מכבי יבנה בעונה החולפת שחוזר לליגה הלאומית. לפני כן שיחק משפתי בהפועל ראשון לציון והפועל ניר רמת השרון.

*איציק אבושדיד, מלך שערי ליגה א' דרום עם 20 שערים בעונת העלייה, האריך את חוזהו בעונה נוספת.

  • עוד באותו נושא:
  • רן יצחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully